Gå til innhold

Reima 50% på lekmer.no i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte tre dresser for 1300 kr. Løp og kjøp!

Anonymous poster hash: 0eba2...db2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men de hadde ikke Reimatec+ da....Så ble ikke bestilling på meg :-(

Anonymous poster hash: 33bd2...a75
Skrevet

De har på reima tec også. Spørs jo selvfølgelig hvilken str du skulle ha...

Skrevet

Var også ute etter tec+.

Blir januarsalg i stedet da.

Anonymous poster hash: 804a4...466
Skrevet

3 dresser for 1300 her og!:) takk for tipset!!

Skrevet

Juhu! Takk for tipset! :duskedame:  :duskedame:

Skrevet

Vi må å ga reima tec +. Vanlig reima tec har ikke funket etter de ble 4 år. Rart de lager de vanlige dressene enda

Anonymous poster hash: 71dcc...55b

Skrevet

Tec+ er mye mer slitesterk enn reimatec, og holder seg derfor lengre både utseendemessig og hva gjelder vanntetthet.

Skrevet

Etter 3 år har vi kjøpt tec+. De andre holder ikke til litt større, aktive barn.

Skrevet

Hva er forskjellen mellom reima og rematec, da? Av de på siden, hvilke ville dere anbefale?:)

Skrevet

Erfaringer med glidelåsen på siden vs glidelåsen foran?

Skrevet

Vi hadde glidelås på siden første vinteren når hun var ett fungerte supert

Skrevet

Vi hadde glidelås på siden første vinteren når hun var ett fungerte supert

Mine er to og fire. Tror du det er bedre for de mindre?

Skrevet

Tec+ er mye mer slitesterk enn reimatec, og holder seg derfor lengre både utseendemessig og hva gjelder vanntetthet.

Takk!

Skrevet

Takk for tips! Ble tre vinterdresser på meg også, satser på at str blir riktig til neste vinter :) Vannsøyle 10000, erfaring på pusteegenskaper?

Skrevet

Dytter denne i tilfelle flere vil kjøpe! Hi

Anonymous poster hash: 0eba2...db2

Skrevet

Hvilke av de dressene der er best for skogturer og skolegårdlek i det våte høst/vinterværet på Østlandet?

Anonymous poster hash: 7ff20...6d0
Skrevet

To dresser her også. Kjekt! :) Takk for tips!

Skrevet

Har begrensa meg til ein dress, eg. Tok fram vinterdressen i går og oppdaga at den nok blir for liten i løpet av vinteren, så dette passa meg midt i blinken :)

Skrevet

Har begrensa meg til ein dress, eg. Tok fram vinterdressen i går og oppdaga at den nok blir for liten i løpet av vinteren, så dette passa meg midt i blinken :)

Har du kunnskap om disse dressene? Vet du hvem som passer best til vått vær på Østlandet? Jeg har en vinterdress som suger til seg vann som en svamp. Jeg må ha vanntett, og jeg har ikke peiling på Reimadresser.

Skrevet

Har du kunnskap om disse dressene? Vet du hvem som passer best til vått vær på Østlandet? Jeg har en vinterdress som suger til seg vann som en svamp. Jeg må ha vanntett, og jeg har ikke peiling på Reimadresser.

Null kjennskap både når det gjeld vinterdressar og austlandsvinter. Men eg bestilte med vannsøyle 10 000, som sikkert trengst her med vestlandsvinter.
Skrevet

Hvorfor er det så mange som ikke har strikk i anklene? Altså sånn at de går helt inntil skoen/støvelen liksom? Blir de ikke våte oppunder der da hvis de hopper i søledammer og sånn?

Anonymous poster hash: 09a47...ccd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...