Gå til innhold

Noen frisører her ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lus i huden (bleik ja), og har lyst hår. Etterveksten er "kommunegrå", og håret mitt ser fett og ekkelt ut hver dag når etterveksten blir synlig. Hjelper ikke å vaske håret. Håret er ikke fett, det er tørt, men kombinasjonen av lyst hår med mørkere ettervekst ser jævlig ut.

Jeg vil ha litt liv i håret. Nærmere min naturlige farge, men vil ikke bli mørk. Hvilke tips har du? Farge hele i en farge lik naturlig farge, pluss striper? Jeg vil slippe den ekstreme etterveksten og også slippe å farge/bleike håret ofte for å unngå dette.

Jeg er 29 og har hår til midt mellom skulderbladene.

Anonymous poster hash: fbb9f...f5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lus i huden, anbefaler jeg at du går på apoteket og ikke til frisøren.

Anonymous poster hash: 97019...2b0

Skrevet

En skrivefeil og du måtte ut med den tørre humoren din?

Noen seriøse ? :)

Skrevet

hei!

Du kan ta foliestriper med både litt mørkere og litt lysere enn det du er for å skape liv i håret. Etterveksten blir ikke så enorm heller =)

Skrevet

Da ville jeg anbefalt minicolor. Den får du ikke ettervekst på. Tar du farge eller striper, vil du få ettervekst.

Anonymous poster hash: 70c62...079

Skrevet

jeg er ening i folie striper, noen lyse(bleket) og noen beige.. da får du litt spill i tilegg til at etterveksten blir litt preparert, det hjelper mot fet hodebunn.. i tilegg kan du bruke litt tør shampo:)

Anonymous poster hash: 7bb9b...e29
Skrevet

jeg er ening i folie striper, noen lyse(bleket) og noen beige.. da får du litt spill i tilegg til at etterveksten blir litt preparert, det hjelper mot fet hodebunn.. i tilegg kan du bruke litt tør shampo:)

Anonymous poster hash: 7bb9b...e29

Takk for tips :)

Skrevet

Da ville jeg anbefalt minicolor. Den får du ikke ettervekst på. Tar du farge eller striper, vil du få ettervekst.

Anonymous poster hash: 70c62...079

Men når fargen forsvinner vil den gamle ettervekstem vises. Bør jeg farge håret i "kommunegrå"-lignende først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...