Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er lus i huden (bleik ja), og har lyst hår. Etterveksten er "kommunegrå", og håret mitt ser fett og ekkelt ut hver dag når etterveksten blir synlig. Hjelper ikke å vaske håret. Håret er ikke fett, det er tørt, men kombinasjonen av lyst hår med mørkere ettervekst ser jævlig ut. Jeg vil ha litt liv i håret. Nærmere min naturlige farge, men vil ikke bli mørk. Hvilke tips har du? Farge hele i en farge lik naturlig farge, pluss striper? Jeg vil slippe den ekstreme etterveksten og også slippe å farge/bleike håret ofte for å unngå dette. Jeg er 29 og har hår til midt mellom skulderbladene. Anonymous poster hash: fbb9f...f5f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Hvis du har lus i huden, anbefaler jeg at du går på apoteket og ikke til frisøren. Anonymous poster hash: 97019...2b0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 En skrivefeil og du måtte ut med den tørre humoren din? Noen seriøse ? Anonymous poster hash: fbb9f...f5f
MissZanta Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 hei! Du kan ta foliestriper med både litt mørkere og litt lysere enn det du er for å skape liv i håret. Etterveksten blir ikke så enorm heller =)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Da ville jeg anbefalt minicolor. Den får du ikke ettervekst på. Tar du farge eller striper, vil du få ettervekst. Anonymous poster hash: 70c62...079
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 jeg er ening i folie striper, noen lyse(bleket) og noen beige.. da får du litt spill i tilegg til at etterveksten blir litt preparert, det hjelper mot fet hodebunn.. i tilegg kan du bruke litt tør shampo:) Anonymous poster hash: 7bb9b...e29
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 jeg er ening i folie striper, noen lyse(bleket) og noen beige.. da får du litt spill i tilegg til at etterveksten blir litt preparert, det hjelper mot fet hodebunn.. i tilegg kan du bruke litt tør shampo:) Anonymous poster hash: 7bb9b...e29 Takk for tips Anonymous poster hash: fbb9f...f5f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Da ville jeg anbefalt minicolor. Den får du ikke ettervekst på. Tar du farge eller striper, vil du få ettervekst. Anonymous poster hash: 70c62...079 Men når fargen forsvinner vil den gamle ettervekstem vises. Bør jeg farge håret i "kommunegrå"-lignende først? Anonymous poster hash: fbb9f...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå