Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Teit tittel, men kom ikke på hva det heter... Her er dilemmaet. Vi har planer om å gifte oss neste år, men jeg har ingen til å følge meg til alteret..altså ingen søsken og en syk mor (som ikke kan gå). Er det noen som har gått alene opp kirkegulvet? :-) Anonymous poster hash: 6f91a...dc7
soleia Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Det er då slett ikkje uvanleg å gå saman med den blivande ektemannen opp golvet, slik ein gjorde her i landet før ein byrja å sjå Hollywoodfilmar. Trur då det er gjort i minst halvparten av dei bryllupa eg har vore i. Ellers var eg ein gong i eit bryllup der brura kom inn døra åleine, medan brudgomen gjekk henne i møte, og så tok dei kvarandre i handa og gjekk saman fram til alteret. Ikkje så dumt det heller. Ville absolutt ikkje gått åleine heile vegen, var godt å ha nokon å halde i når nervane var i spenn og heile kyrkja såg på oss. Er ei heilt spesiell magekjensle å gå opp kyrkjegolvet i eige bryllup :
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men det var en god ide. Takk for svar. :-) HI Anonymous poster hash: 723d0...9b5
Mamma_til_2 Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Om du har ett godt forhold til svigerfar så kan han følge deg.
Appelsinpiken Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Er også helt vanlig å gå alene, det gjorde søstera mi
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Jeg gikk alene. Likte ikke tanken på å bli gitt bort. Anonymous poster hash: 55f0e...65b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har ingen far så jeg og mannen gikk opp kirkegulvet sammen. Synes det var flott det. Anonymous poster hash: 61461...b14
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Hvis jeg skal gifte meg igjen, så skal min sønn gå sammen med meg. Pappa er død, så han kan ikke.. Anonymous poster hash: c82dd...671
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Kvinner i dag blir ikke gitt bort fra en mann til en annen. Kvinner bestemmer selv og gir seg selv bort så det er helt kurrant å gå alene Anonymous poster hash: fef58...af5
smet Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Eg gjekk inn sammen med min mann, slik som er vanlig i min slekt Var og veldig praktisk, ettersom vi ikkje trang å bry oss om at "han ikkje kunne sjå meg før eg kjem inn i kyrkja". Så vi tok bilda før vi var i kyrkja, og unngikk lang pause mellom vielse og middag for gjestene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå