Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Våknet nettopp av at fuglemateren jeg har hatt ute slo og slo mot husveggen. Jeg var ute og hentet inn den og for en vind! Skremmende synes jeg... Minner meg for øvrig om historier jeg hørte fra Lofoten når jeg var liten, hvor de må binde seg til hverandre med tau når de skal ut og gå, for ellers så blåser de vekk! Anonymous poster hash: 25788...408
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Tror ikke du trenger å ta fram tauet riktig enda Anonymous poster hash: 5b836...169
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Her har det blåst helt sykt i natt.. Vi bor litt i høyden, så merker det ekstra godt. Nå ligger det søplebøtter og postkassestativ gatelangs her... Anonymous poster hash: 669d7...f51
kaklemor Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Blåser rimelig greit her også! Har måttet gå ut to ganger allerede og feste presenning over hagemøblene!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Høres ut som om taket skal blåse av. Bor i Lillestrøm. Anonymous poster hash: 38319...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå