Gå til innhold

Hadde nettopp sex, og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var like før jeg kom, så kom han og var ferdig. Og når han er ferdig, så er det over. Jeg er sååå skuffa. Hadde gleda meg så!

Prøvde å få han til å holde på litt til, men det ble liksom så klient at jeg bare avslutta.

Må visst ta en alvorsprat med den karen :P

Anonymous poster hash: 0b92b...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig som at han ikke klarer å fortsette når han har kommet? Eller at han ikke gadd å fullføre de med hånden eller noe?

Om han kom og ikke klarte holde igjen eller fortsette er jo ikke det and feil.. Han burde derimot fullføre deg på andre måter.om det skjer ofte så finnes det en del øvelser for menn med tidlig sædavgang vel?

Skrevet

Kjøp penis ring til han! Så skal du se du kommer før han :P Det hjelper på å "holde" igjen for mannen :)

Og hvis du er veldig full i F så sier du at nå orker du ikke mer :P hehe

Skrevet

Type sånn at når han er ferdig, så er alt ferdig. Da er karen over for hans del!

Det er jo litt min feil, jaja, ikke min feil sånn, men burde jo vært flinkere til å si ifra. Men allikevel. Han VET at jeg ikke var ferdig. Tror egentlig han bare er litt usikker.

Ja, har tenkt tanken på penisring, og skal nok kjøpe det ja!

Til vanlig er det faktisk jeg som kommer først, er vel fordi jeg vet at det ikke blir noe på meg hvis ikke :P

God idé, neste gang jeg kommer først, så er vi ferdige! Skal like å se hva han sier da ;) Det blir i det minste en "øyeåpner".

Skrevet

Karen=akten

Og HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...