Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg er ikke alltid helt med på hva som er normal høflighet og riktig å gjøre så jeg regner med at noen som er bedre på det enn meg kan ha et godt svar her.... Vi fikk baby i september, og fikk da masse fine gaver. Og selvfølgelig skal vi sende ut takkekort for dette. Men vi er litt trege av oss, og skal bestille opp kort nå. Og som førstegangs foreldre så tenkte vi at vi skulle sende ut noen julekort også med bilde av nurket. Og da kommer det store spørsmålet. Trenger vi å bestille opp to forskjellige typer, eller er det ok å bruke et ganske nøytralt julekort som takkekort? Har oversikt over hva vi fikk, så jeg tenker å skrive: Takk for den fine "bla, bla, bla" jeg fikk til fødselen min inni kortet for hånd i tillegg til å ønske da god jul. Ok eller ikke? Anonymous poster hash: a1817...644
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Du kan fint ha takkekort og julekort i ett. Anonymous poster hash: c35c5...52e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Du kan fint ha takkekort og julekort i ett. Anonymous poster hash: c35c5...52e Høres bra ut, den late delen av meg liker at jeg ikke må skrive dobbelt opp med kort Anonymous poster hash: a1817...644
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Vi gjorde det sånn. Trykte opp julekort med ferdig tekst der vi skrev at vi takket for gaven ifbm fødsel og ønsket samtidig god jul og godt nytt år. Brukte julemotiv, syns ikke d gjorde noe Anonymous poster hash: f6203...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå