Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Har flere venninner men jeg har aldri blitt valgt til å være forlover. Ikke at jeg har så veldig lyst heller men tanken streifet meg her at det da er faktik ingen som ser på meg som sin beste venninne... Jeg lever godt med det altså men lurer litt på om det er mange andre som heller ikke har vært det eller om det er få av oss? Så da spør jeg, har du vært forlover noen gang? Anonymous poster hash: 55e25...ea0
Cat_Woman Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Nei Ikke har jeg lyst heller, jeg er ingen partyfikser!
Musemorbr / Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Jeg har ikke det nei. Valgte også min søster til å være forlover for meg, ikke min beste venninne. Ser ikke på det som så rart egentlig.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Nei, fyller snart 40 år og har aldri vært forlover, regner ikke med å være det noen gang heller. Jeg er bare glad til da, jeg har ikke noe ønske om å være forlover for noen. Synes egentlig det er mer sårt at jeg aldri har blitt valgt som fadder heller, selv om jeg har mange tantebarn... Anonymous poster hash: 4be99...da3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Aldri vært og kommer aldri til å bli. Har ingen venner, og har to søstre som er nærmere hverandre enn meg, selv om de og jeg også har et godt forhold. Anonymous poster hash: 294c0...745
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Ja, og det er det verste jeg har gjort noensinne. Aldri igjen! Anonymous poster hash: 930ce...645
Gustav Klitt Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Min beste venninne var heldigvis gift da vi møtte hverandre. Håper det ekteskapet varer. Å planlegge fester og lignende er min personlige versjon av helvete.
Superdolly Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Ja, det har jeg gjort en gang. Det er heldigvis så lenge siden at disse voldsomme utdrikningslagene med masse aktiviteter ikke var oppfunnet ennå. Det vanlige var å gå ut på byen og skjenke bruden stup full. Min venninne ba om å få slippe det, så da tok vi en bedre middag på restaurant. I bryllupet måtte jeg være med oppe ved alteret, og jeg holdt tale under middagen. Det var helt ok, men jeg har ingen følelser av at dette " beriket livet mitt" eller "bekreftet vennskapet" eller noe slikt. Det var nå bare noe jeg gjorde...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 har aldri vært forlover og regner ikke med å være det heller. Få nære venninner, og jeg ville nok også mislikt det. Anonymous poster hash: 8a59e...788
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Nei. Min beste venninne blir nok heller ikke gift med det første heller. Og om så, så aner jeg jo ikke om hun faktisk velger meg som forlover. Og det er helt greit, for jeg hater å holde tale!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #12 Skrevet 30. november 2013 Nei, gudskjelov ikke. Du kan få være min Anonymous poster hash: 91579...fa3
sug lut Skrevet 30. november 2013 #13 Skrevet 30. november 2013 Nei, gudskjelov ikke. Du kan få være min Anonymous poster hash: 91579...fa3 Men jeg lager ikke teit utdrikking, jeg liker neppe resten av vennene dine og legger ikke to pinner i kors for å invitere dem, jeg går i rød kjole i bryllup og jeg gidder ikke fore bridezilla-genet ditt, om du har noe. Men jeg holder bedre taler enn alle de andre, da.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #14 Skrevet 30. november 2013 aldri forlover, aldri fadder, bortsett fra tantebarn. Har enkelte venninner som har vært det til flere, mens jeg mest sannsynlig ikke vil bli til noen. Anonymous poster hash: 336c5...ad0
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #15 Skrevet 30. november 2013 Blitt spurt èn gang, men kunne ikke fordi bryllupet skulle være i utlandet og jeg kunne ikke reise på det tidspunktet. Min aller beste venninne er ikke gift enda. Er stygt redd for at hun velger å la være. Synd, for jeg hadde elsket å være forlover. Anonymous poster hash: 74c4f...34b
det er berre mordi Skrevet 30. november 2013 #16 Skrevet 30. november 2013 Har vore forlover ein gong, men dei var berre ute etter signaturen min ( før dei stakk til utlendigheit og gifte seg der i all hemmelegheit ). Eg slapp med andre ord å planlegge noko som helst:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #17 Skrevet 30. november 2013 Aldri vært, og den eneste som muligens kan komme til å spørre meg er min søster en gang i fremtiden. Anonymous poster hash: 82b96...362
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #18 Skrevet 30. november 2013 Har vært forlover tre ganger! Det har vært morsomt og slitsomt alle gangene, men jeg håper ikke jeg blir spurt flere ganger nå (tror ikke det). Anonymous poster hash: 4e512...341
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #19 Skrevet 30. november 2013 Har aldri vært, og tror igrunnen ikke jeg kommer til å bli det eller. Og det er jeg glad for! Anonymous poster hash: b3f72...b17
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #20 Skrevet 30. november 2013 Aldri. Har ingen venner der jeg hadde vært det naturlige valget som forlover. Kunne gjerne hatt flere nære venninner men aldri om jeg ville vært forlover Anonymous poster hash: 34615...b5f
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #21 Skrevet 30. november 2013 Vært det en gang. For kusina mi. Synes det var gøy, jeg. Bortsett fra at hun har skikkelig dårlige venninner, så det var vanskelig å dra i gang utdrikningslag. Men det å være forlover hjalp meg i prosessen mot å overvinne min sosiale angst. Er så ekstremt stolt over at jeg klarte å holde tale og vokste skikkelig på det. Noen ganger er det faktisk helt ok å bevege seg utenfor komfortsonen sin. :-) Håper jeg får vært forlover flere ganger. Kan være mulig at jeg får det også. :-) Anonymous poster hash: 5d394...401
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #22 Skrevet 30. november 2013 Jeg har vært en gang, blir nok ikke noen flere tror jeg. Anonymous poster hash: f61ed...a9e
beibilykke Skrevet 30. november 2013 #23 Skrevet 30. november 2013 nei. ingen jeg kjenner godt har giftet seg. . jeg har et par venninner som kanskje kunne spurt meg om de noen gang gifter seg. men etter som jeg er mer og mer opptatt av familieliv og de er studenter så glir vi på en mpte mer fra hverandre, så innen den tid de faktisk gifter seg så er vi kanskje ikke "bestisser"lengre.. ..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #24 Skrevet 30. november 2013 Har vært forlover 3,5 ganger (den halve gangen var jeg det sammen med en annen). Hyggelig å bli spurt, men det holder nå altså Anonymous poster hash: a9763...c1a
shoegal Skrevet 30. november 2013 #25 Skrevet 30. november 2013 Har vært forlover to ganger, og begge parene er skilt idag, hehe. Blir nok aldri spurt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå