Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan formen er hos dere andre som bruker progynova/lutinus? Jeg har så innmari vondt i hodet og mye ubehag rundt livmor/eggleder området..begynte å grine fordi jeg ikke hadde kjøpt nye julegardiner til kjøkkenet i nyhuset..da lo mannen godt! Hvordan har dere andre opplevd denne prosessen?

Skrevet

Jeg bruker å bli litt trett...humørsyk...kvalm... Med lutinus har jeg ofte kjent mye "rart" i livmorområdet som gjør meg helt forvirret. Man opplever mange tegn på mye greier...men du kan ikke lenger lese kroppen din siden mye kan være bivirkninger av lutinus... Akkurat det synes jeg er veldig vanskelig og humøret og gråtingen blir ikke bedre ;). Masse lykke til og hold ut :)

Skrevet

Sippete!!! Griner fordi broren min sier noe feil til meg på telefonen haha! Er det mulig...

Testet tidlig igår, blendahvit :( så har ingen tro på at dette går bra. Jeg bruker crinone.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg har hatt en del ubehag i venstre eggleder. Har fått mange smånupper i huden på halsen og brystkassa :P Ellers er jeg litt småuggen. Humøret merker jeg ikke noe forskjell på egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...