Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg har et kjøkken og en stue som skal males. Slette vegger, Ønsker lys grå farge å veggene. Kjøkkenet er mørk grå og hvit benkeplate, så må ha noe som passer til det. Var innom malebutikken i dag og falt for skumring. Dvs først fant jeg en liten fargeprøve, så sa mannen i butikken de hadde den fargen på en vegg i butikken, og den virka jo grei. Men jeg er usikker i og med at det er jo et stort valg som skal gjøres.. Blæh. Vi har bare Gjøco som selges her. Anonymous poster hash: 476ad...ce9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Hele stua vår er malt i skumring, lys og pen gråfarge som jeg liker godt. Anonymous poster hash: 90bfd...4ef
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Så bra. Vi har ikke dør mellom kjøkken og stue, bare åpning, så tenkte å ha samme fargen. Pluss at det er lettvint! Anonymous poster hash: f2807...3da
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Vi har også hele stua i skumring. Deilig farge, en litt myk og varm og veldig lys grå. Vi er kjempefornøyd- har den på hele stua, spisestua og kjøkkenet med hvite lister og kjøkkeninnredning og mørkere grålilla brystpanel på spisestue og kjøkken Anonymous poster hash: 2fd5e...e57
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Vi har den i gangen, men jeg trodde den var lyseblå, altså ikke grå. men fin er den Anonymous poster hash: 22958...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå