Gå til innhold

Når det står på facebook :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Studerte ved : xxx videregående skole

Ikke noe om jobb hverken tidligere eller nåværende,  eller mer utdanning.

Hva tenker dere da ?

Anonymous poster hash: 30111...313
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ingenting....

ikke alle gidder å legge inn alt de har gjort av skole og karriere på FB

om de kun har vgs så er da det greit og

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Hvorfor skal alt stå på fb? Jeg har det ikke, og di jeg kjenner veit alt om skole og jobb....

Anonymous poster hash: e68d7...974

Skrevet

Bryr meg lite. Det samme står på broren min sin profil, som nettopp har fullført sin andre mastergrad.

Anonymous poster hash: 403e9...c9c

Skrevet

Bryr meg ikke om andres utdanning og tenker ikke negativt om andre basert på noe slikt. Bare enkle mennesker gjør det.

Anonymous poster hash: dcdde...23a
Skrevet

Jeg tenker at hun har studert ved den skolen...

Hva annet skal jeg tenke? Er det noe spesielt du sikter til, hi? Regner med du har et poeng med innlegget?

Anonymous poster hash: 7df64...251

Skrevet

Tror kanskje enkelte tar Facebook litt vel seriøst:) Jeg har ikke oppdatert siden jeg gikk på universitetet, og tror heller ikke jeg har endret sivilstatus siden jeg giftet meg i fjor. Det betyr ikke at vennene mine tror jeg er ugift student, men kanskje en del snokere tror det:)

Har en del gamle bekjente der, men regner med mine faktiske venner ikke sjekker profilen min om de har glemt hvor jeg jobber.

Anonymous poster hash: 7f46d...7d3

Skrevet

Facebook er ikke min cv, så der står det ingenting om skoler, arbeidsplasser eller bosted/fødested. Så hvis det betyr at noen tenker at jeg aldri har studert, ikke jobber og ikke bor så er det helt greit for meg..

Anonymous poster hash: d7c57...27d
Skrevet

Haha, jeg tenker ikke noe. Legger i grunn sjeldent merke til hva som står om folk der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...