Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Hvordan ble det håndtert? Var dere delaktige i planlegging av begravelse? Var dere der når pappaen/mammaen deres døde? Fikk dere sagt farvel skikkelig? Jeg lurer fordi jeg skriver hovedoppgave om emnet. Anonymous poster hash: ce6fb...25b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Feil i overskriften, men dere skjønner vel hva jeg mener. Hi Anonymous poster hash: ce6fb...25b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Mamma tok selvmord da jeg var 7 år. Var ikke delaktig i noe og var hjemme med farmor da begravelsen var. Jeg er 38 år og føler fortsatt at jeg ikke er "ferdig" med mamma. Fikk aldri snakket om det og fikk aldri tatt farvel Anonymous poster hash: d6241...07c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Jeg var 14, min bror var 11. vi skulle skjermes så vi satt på venterommet i ca. en time mens min mor satt og holdt min far i hånden litt lenger bort i gangen. Jeg har aldri klart å tilgi min mor at jeg ikke fikk besøke min far på sykehuset. Anonymous poster hash: f3893...7e4
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Pappa druknet da jeg var seks måneder gammel. Var ikke med i begravelsen, var jo for liten til å forstå noe uansett. Stefaren min var veldig sjalu, så det har alltid vært et tabubelagt tema som jeg og mamma kun kunne snakke om i skjul. Vet ikke helt om mitt tilfelle er relevant for det du lurte på i det hele tatt, men... Anonymous poster hash: 55ebc...f88
Gjest Julia1984 Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Mamma tok selvmord da jeg var 7 år. Var ikke delaktig i noe og var hjemme med farmor da begravelsen var. Jeg er 38 år og føler fortsatt at jeg ikke er "ferdig" med mamma. Fikk aldri snakket om det og fikk aldri tatt farvel Anonymous poster hash: d6241...07c Forferdelig!! Så godt at man vet litt mer i dag enn å stenge barn borte fra slike ting
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Huff, så triste historier da Selvsagt er alle relevante. Jeg baserer ikke oppgaven på dette selvsagt, men jeg vil allikevel høre hva slags opplevelser barna sitter igjen med. Klem til alle dere som har mistet Anonymous poster hash: ce6fb...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå