<3 2G <3 Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Cerazette om du ammer, kondom, eller det som funker best deg om du ikke ammer.
Gjest Østfold-80 Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Men man trenger vel egentlig ikke begynne på noe før etter at man er ferdig å amme? Å amme er vel "et safe" prevensjons middel?
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Sterilisering av mannen ;-) Fra spøk til alvor, spiral er vel fint?
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Men man trenger vel egentlig ikke begynne på noe før etter at man er ferdig å amme? Å amme er vel "et safe" prevensjons middel? Det er en myte ;-)
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Å amme er nok ikke safe nei :-) Jeg skal ikke ha fler barn og ammer ikke så jeg bruker p-sprøyte :-)
Gjest Østfold-80 Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Å amme er nok ikke safe nei :-) Hvordan funker p-sprøyte da? Har kun brukt p- piller tidligere. Jeg skal ikke ha fler barn og ammer ikke så jeg bruker p-sprøyte :-)
Gjest Østfold-80 Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Mannen er nok for ung for sterisilering,bare 30 år! Men vi vil ikke ha flere barn da...
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Du setter en sprøyte i rompa hver 3 mnd. Bivirkning er at man kan få blødningsforstyrrelser i noen måneder, av og til opptill et år, etter det er det mange som mister mens helt. Jeg startet i juli, blødde av og på helt oktober og så har det vært stopp etter det :-) Du bør være ferdig med barn da fordi det kan ta opptil 5 år å bli gravid etter du slutter på sprøyta igjen :-) Jeg startet på den i hovedsak fordi etter jeg fikk barn har jeg hatt mens hver 3 uke og da så kraftig at det lakk gjennom om natta selv med den største tampongen pluss bind....
<3 2G <3 Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Mannen er nok for ung for sterisilering,bare 30 år! Men vi vil ikke ha flere barn da... Er ikke aldersgrense på sterilisering. Om dere ikke vil ha fler så er det bare å kjøre på med sterilisering. Amming er ikke på noe måte safe som prevensjon.
Gjest Østfold-80 Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Dette blir vår andre,så ingen fler her!! 2 er akkurat passe for oss. Hmm,kanskje jeg skal vurdere p-sprøyte da. Har aldri hatt mye menstruasjon...eller jo en del de første 2 dagene men aldri blødd på natta. Synes liksom det er så mye prevensjon å velge mellom,og har hørt negative ting om alt. Men å slippe mens er jo ypperlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå