Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 fram jenta si, annet enn det bildet hun la ut første dag? De andre er bare bilder bakfra eller uten at man ser ansiktet. Full respekt for det altså, hvis hun ikke vil vise henne fram på nettet så velger hun jo det selv såklart. Anonymous poster hash: 82aa6...027
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Håper ikke hun gjør det. Legge ut bilder av seg selv med puppene trykka oppi fjeset og babyen sin om hverandre er ihvertfall veldig harry Synes hun egentlig bare bør drite i bloggen nå jeg. All denne kritikken må jo ha ødelagt mye av barseltiden. Hun sier at telefonen ikke har ligget stille ett sekund siden mandag. Anonymous poster hash: 953f2...ea7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 hun hermer etter blondinbella.. (svensk blogger) som bare tar bilder av halve hue på ungen, en arm og et bein... blir for dumt, skjønner GODT hun ikke vil vise ungen om hun bestemmer seg for det ! meeeeen: da kan hun la helt være da og ikke vise bakhue og håret osv osv.. Tviler på hun klarer la være å vise henne da, hvis hun er så stolt så er vel det også noe hun måååå vise frem som med kroppen sin som hun er så stolt av.. Anonymous poster hash: 09962...560
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Skjønner det faktisk godt jeg!! Her må hun tåle all mulig kritikk om hennes utseende og henne som person. Dette er ting hun har lært seg å leve med. Hvis hun nå da begynner å legge ut bilder av jenta si så er jeg helt sikker på at det ikke vil ta lange tida før kritikken begynner å hagle om babyen også. Kritikk om seg selv er en ting, kritikk om den man elsker høyest på denne jord er nok ikke på langt nær så lett å takle.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Tipper at jenta ikke har lyst til å se seg selv på trykk ved siden av mammas halvnakenbilder, der melkesprengte pupper stappes ikke blondebh, tjukke hygienebind i små blondetrusser og blottes for hele Norges befolkning. Kan jo lure på hva damen, som mener alle skal være glade for kroppen sin som den er og proklamerer at hun er klar over sitt ansvar og innflytelse på folk, tenkte på når hun la ut dette bildet? Håper hun er smartere når det gjelder blottlegging av andre personer enn seg selv. Synes hun burde gå tilbake til mote, sminke og trening, jeg. Det har blitt en skikkelig barselsrosablogg nå. Mister nok mange lesere på dette, ja, på lang sikt. Anonymous poster hash: 563b6...98c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå