Ziva Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Vi tenner da ikke adventstakene og utebelysningen (lysslynger og div) før 1. søndagen i advent. Så vidt jeg har fått med meg så er det lørdag i dag? Har tatt frem og gjort klart men tenner de da ikke før i morgen. Ser at ca 70% av naboene har tent lysslynger og adventstaker og stjerner.
Gjest Kira Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Her har også minst halvparten av naboene tent den. Jeg har ikke tatt den opp av kjelleren enda, og har heller ingen planer om å tenne den før i morgen.
frk Nilsen Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Skal finne fram fra boden nå i kveld, blir ikke tent før i morgen. Ser flere har hatt adventstake i en uke nå.
frk Nilsen Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Det er helt legitimt å tenne staken på lørdag (Sorry, jeg måtte bare) ...... sa brura
sug lut Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Lys ute er helt fint! Staken inne er det jo ingen som ser (selv om den selvsagt venter til i morgen). Forøvrig, grunnen til at menn er så spake i romjula: staken står i vinduet, bjellene henger på treet og nøttene er knekket. (Ja, den er gammal.)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Mja, vi (eller, ikke jeg da ) har pyntet til advent (ref tråd lenger ned her), men det er fordi vi skal ha 20 gjester på pinnekjøtt her i morgen, og vil spare oss (mannen) for litt stress..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå