Gå til innhold

Kom i snakk med en venninne ang sex etter fødsel, og hun steila når jeg sa at jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville blitt litt forundret, tror jeg. Den første uka etter fødselen var både mannen og jeg helt "lost" i barnet, sex (all slags sex) var ikke i tankene våre i det hele tatt. Vi kunne sitte i timevis å bare se på den lille, ha henne i armene våre... Babyen fikk nærkontakt døgnet rundt den første uka. Jeg husket ikke at sex eksisterte engang akkurat da. Nå er selvfølgelig ikke alle som oss (det er jo tydelig), og jeg sier ikke noe er mer riktig enn noe annet, men vi opplevde en altfor altoppslukende kjærlighet til babyen til å kunne tenke på sex den første tiden. Men alle er forskjellige, så å steile pga noe sånt, høres overdrevent ut.

Anonymous poster hash: 2ffae...908
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange her som er blitt gamle og gråe tydeligvis. :P

Gratulerer HI, kult gjort! :D

Anonymous poster hash: e3a7d...8f3

Så vi som ikke ser sjarmen i å suge mannen på sykehuset rett etter en fødsel er gammel og grå? Hehehehe.. Jeg har sugd mange mil med p%#kk, men er heldigvis ikke SÅ nasty.

Jeg rakk å lese kommentaren din i den andre tråden før tråden ble slettet. Og vet du, hi, det dere gjorde da dere kom hjem er ikke kult, det er galskap! Det er å gamble med helsa!

Heller gammel og grå enn korttenkt og harry..

Oh well... Hver sine lyster mener nå jeg :D

Hilsen gråe gamlemor på 34 år :P

Anonymous poster hash: ab5a1...b1e

Skrevet

greit for mannen deres at dere deler alt dette ....?

...bare lurer

Anonymous poster hash: 40d8b...2ea

Litt enig i det. Hadde det dreid seg om en nåværende kjæreste, så hadde jeg holdt slikt for meg selv.

Skrevet

Hihi...

Anonymous poster hash: d6e39...237
Skrevet

Hahahahaha 😂😂😂!! Dagens!! Hva svarer man til sånn?? Det siste mannen min tenkte rett etter fødselen var å bli tilfredsstilt av meg, stakkars hadde nok med å fordøye inntrykket av alt blod og greier som kom ut for å ikke nevne at mine tanker og lyster også var et annet sted.

Anonymous poster hash: 42bbf...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...