BareC Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Hei! jeg har nå gått på puregon i 17 dager, blitt økt for andre gang i går.. follikene var bare 7 mm, begge gangene jeg har vært på ul... ingenting skjer, så nå har dem økt opptil 142 (fra 133 og først 116) noen som har opplevd dette og faktisk fått ut noen flotte egg? og evt om dere har blitt avbrutt og etter hvor lang tid? slår en eggløsningstest ut på normal måte med puregon? kommer bare en strek opp på mine nemlig, kommer ikke en svak strek nr to engang.. Håper noen der ute kan dele litt erfaringer med meg, da jeg ikke har noen å snakke med dette om og jeg er veldig deprimert...
TanteTroll Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Kan bare svare på det med eggløsningstesr. Den slår ikke ut nå fordi du ikke skal ha eggløsning. Du bruker spray eller sprøyter i tillegg til puregon som hemmer eggløsning. Når eggene blir store nok setter du ovitrelle eller lignende for å modne og for at de blir klare til å slippe eggstokkene. Uttak blir på en måte eggløsning. Lykke til- håper du får noen fine egg!
BareC Skrevet 30. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2013 tuuuusen takk! det hjalp litt ihvertfall )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå