Gå til innhold

Hvor selges Sylvanian family?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 184ee...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er iallefall mykje på toys´rus, men sikkert på dei fleste leikebutikkar.

Skrevet

Både Brio og br-leker har det.

Anonymous poster hash: 845eb...72b

Skrevet

Extra leker har det også. De har også en kopi, hehe. Holdt på å kjøpe kopien en gang men merka det før jeg kom til kassen. De er VELDIG like.

Skrevet

Hvis du bor i Oslo området, så selger de det på Riktige Leker. Haakon VII s gate 1.:-) 

Lykke til...

Skrevet

Takk :) hi

Skrevet

Se på biit.no :) Det er norske Amazon. De selger Sylvanian Families-produkter til halve prisen av hva norske butikker gjør. Bare hold deg under 200 kroner for å unngå toll og moms. Jeg har handlet så mye flotte og billige leker der, blant annet sylvanian families, play doh og diverse spiderman-leker.

Anonymous poster hash: ec258...0ed
Skrevet

Men er det ikke dyrt med porto fra biit? Trodde de har sluttet med super save delivery?

Skrevet

Porto koster vel ca 50-60 kr. + 10 kr per ekstra produkt. Så det lønner seg jo å gå for de produktene som er veldig mye billigere enn hjemme. Jeg kjøpte f eks Manhattan Skwish til 97 kroner, i Norge koster den 180-250 kroner avhengig av hvor du kjøper den. Så jeg sparte inn portoen kun på det. Pluss Play Doh-sett til 60 kroner som koster 250 kr i Norge. Lett å spare penger bare man kjøper de rette tingene :)

Anonymous poster hash: ec258...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...