popstar Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Tenkte gi alle dere som har fått denne beskjeden ett lite julehåp 😀 Jeg hadde først en fsh på 16 og amh på under 1. Fikk kun ett forsøk ved Porsgrunn. Fikk ut ett egg. Null befruktning. Fikk ikke fler forsøk. De fortalte meg at ED var eneste mulighet. En eller annen professor fra Trondheim fortalte meg at jeg hadde 1-3% sjanse til å bli gravid på egen hånd, og at hvis jeg MOT all formodning skulle bli gravid, ville det ende i abort. Jeg var sønderknust, men bestemte meg for ett privat forsøk ved Aleris. Og det var jammen lurt, for det ene egget jeg fikk ut sitter på gulvet og leker med bilen sin nå ❤️ Verdens beste mirakel blir to år på nyttårsaften ❤️❤️❤️ Ikke gi opp!! Det kommer når det kommer, når den perfekte sjelen som skal ha akkurat dere som foreldre ❤️❤️❤️❤️ Ville bare gi ett lite håp i disse førjulstider 😊 Varm klem fra verdens lykkeligste mamma ☺️
popstar Skrevet 30. november 2013 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2013 Det var altså to egg ut, og en baby....det er 50/50! Ikke gi opp!!! ❤️❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå