Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi ble tatt i mot på en veldig god måte. De tok seg god tid og alle var super hyggelige og vi fikk veldig inntrykk av at de oppriktig ville det beste for oss . Noe helt annet enn på vanlige legesentere:)

Vi har bare hatt ett forsøk men jeg synes oppfølgingen var god :) når vi ringte inn fikk jeg inntrykk av at de kjente oss igjen og de var grundige i veiledning og fikk oss til å føle oss godt ivaretatt og trygge :)

Dette er mitt første forsøk og jeg testet positivt i dag .

Vi ble tatt i mot på en veldig god måte. De tok seg god tid og alle var super hyggelige og vi fikk veldig inntrykk av at de oppriktig ville det beste for oss . Noe helt annet enn på vanlige legesentere:)

Vi har bare hatt ett forsøk men jeg synes oppfølgingen var god :) når vi ringte inn fikk jeg inntrykk av at de kjente oss igjen og de var grundige i veiledning og fikk oss til å føle oss godt ivaretatt og trygge :)

Dette er mitt første forsøk og jeg testet positivt i dag .

Tusen takk for at du svarte. Utrolig flott at du føler deg godt ivaretatt der. Og ikke minst, gratulerer så mye. Så utrolig flott at dere lykkes. Kan jeg spørre hva deres diagnose er? Spør fordi jeg sammenligner med vår egen diagnose, håper det klaffer like raskt for oss:-). Hadde dere prøvd lenge før dere begynte med prøverør

Lykke til videre forresten, for en koselig førjuls gave:-)

Anonymous poster hash: 064e5...70f

Vi har ei jente på 3 som kom av seg selv på 3 forsøk :)

Så fikk jeg plutselig lav amh under 1 og mannen fikk påvist litt dårlig sædkvalitet . Vi prøvde siden jenta vår ble født for vi ville ha to tette . Så 3,5 år da:) ble gravid av oss selv i juni men mistet i uke 5.

Veldig glad det gikk så greit :) synes ikke medisinene var strevsomt . Alt gikk veldig greit . Ble ikke hormonelll og både uttak og innsett var så og si smertefritt :)

Så det folk sier om at prøverør er så tøft , synes ikke jeg . Men nå hadde jeg gitt opp håpet også da :) så dette ble en fantastisk start på julen :)

Håper dere lykkes :)

Håper vi lykkes jeg også. Gleder meg til å begynne, men mange vonde følelser knyttet til dette også :-(. Fantastisk at du fikk to tvillingjenter. Kunne du velge å sette inn ett eller to egg, ettersom du fikk tvillinger?

Hi

Annonse

Jeg fikk velge :) men jeg hadde bare ett som overlevde . Kommer litt an på diagnose og hvor gammel du er :)

Fikk dere velge hvor mange egg dere ville sette inn allerede på første forsøket? :-) hi

Vi fikk også velge på siste offentlige etter litt overtalelse og smisk fra vår side. Men virker som de er ganske strenge på det hvis de har troa i utgangspunktet.

Ok så det var først på siste forsøket du fikk velge?!:-) takk for svar jenter

Jeg fikk velge :) men jeg hadde bare ett som overlevde . Kommer litt an på diagnose og hvor gammel du er :)

Fikk dere velge hvor mange egg dere ville sette inn allerede på første forsøket? :-) hi

Ja det fikk vi . Selv uten og spørre . Legen sa uoppfordret : du er 35 , ja jeg vet dere har ett barn hjemme men dere kan få tilbake to !

Grunnen var at jeg nesten ikke produserer egg og det og fryse er det ikke alle som overlever . Etter 300 menopur i nesten to uker fikk jeg tre eggposer ut .

Vi fikk også velge på siste offentlige etter litt overtalelse og smisk fra vår side. Men virker som de er ganske strenge på det hvis de har troa i utgangspunktet.

Ok så det var først på siste forsøket du fikk velge?!:-) takk for svar jenter

Ha først på siste vi til nød fikk bestemme. Men alltid fått egg på frys og er ikke så gammel så legene der har hver gang sagt til oss at for yngre er sjansene like gode med en og at de aller helst ikke vil ha tvilling gravide grunnet komplikasjoner. Men det er vel fra situasjon til situasjon da. Ser ut som det er lettere ved økende alder og jo mindre egg de får ut. 100ie gonal f i 9 dager og 20 egg ut Endret av Millegod
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg var 35 første gang vi var i Porsgrunn, dette var i 2007.  Da satt de inn 2 egg uten spørsmål, ikke noe galt med meg men dårlige svømmere. Ble icsi. Fikk et barn. Neste forsøk satt de inn 2 egg igjen, han bare lo han legen, var det dr. Kahn?  Jeg kom visst litt kjapt tilbake. Fikk da tvillinger:)

Anonymous poster hash: 5e908...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...