Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Noen som har vært gjennom det? Hvordan behandlet du/legen det? Er lagt inn på sykehuset på 3dje dag og føler meg verre. Blir kanskje noe blood patch, men er så redd for å ikke bli frisk:-( Anonymous poster hash: 3d785...9db
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Dytt Anonymous poster hash: 3d785...9db
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Jeg hadde det. Helt forjævlig vondt. Sykehuset klarte å rote det til og gi meg feil diagnose ("stress", "feil ammestilling"), så jeg fikk aldri behandling. Det ødela barseltiden min, tusen takk for INGENTING. Hadde så vondt at jeg egentlig bare ville dø. Ta imot blood patch, det virker på de fleste. Og hvis du er en av de uheldige få, så vil det gå over. Spinalhodepine er ikke farlig, bare utrolig (UTROLIG) vondt. Store klemmer og masse sympati sendes til deg... Anonymous poster hash: 51fbb...031
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Bloodpatch er omstridt da det er infeksjonsfare forbundet med det. Skal love deg at du heller vil ha hodepine enn sepsis. Er heldigvis ufarlig men plagsomt med spinalhidepine. Anonymous poster hash: 014d5...56a
Vicky Pollard Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Fikk blodpatch. Da gikk det bort. Hodepina var helt jævlig.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Hadde også spinalhodepine med mitt første barn. Eneste som hjalp var å ligge, da var jeg smertefri. Ellers var smertene så store at de ødela mye av barseltida mi. Tror ikke jeg fikk annen behandling enn smertestillende, og tror det varte ca. en ukes tid. God bedring! :-) Anonymous poster hash: 98096...5ec
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Tusen takk for svar alle sammen. Skal vurdere blood patch. Men er så redd for at det skal gjøre vondt, da de stakk meg hele fire ganger med epiduralsprøyten! Helt jævlig fødsel. Helt jævlig barselstid Anonymous poster hash: 3d785...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå