sug lut Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Ah, adventshelg. Ungen lager kalender til meg, og jeg skriver julekort, egenlagde og jeg er kjempefornøyd med årets design . Jeg elsker å sende julekort - alle som vil ha får sende meg pm nå, så skal det nok bli ei ordning så lenge det er kort igjen! (Jadda, mange av dere får allerede!)
amandine Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Jeg vil ha!!!!! Eller rettere: hvis jeg ikke får blir jeg skikkelig skuffet<3
sug lut Skrevet 30. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2013 Jeg vil ha!!!!! Eller rettere: hvis jeg ikke får blir jeg skikkelig skuffet<3 Du får jo alltid, hehe, du er på lista
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Juhuuu, jeg vil gjerne ha! Og du får tilbake om du vil også!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Får en med-tvnerdinne rekke pent opp hånden og spørre forsiktig om et kort? Returavtale kan også inngås
sug lut Skrevet 30. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2013 Dere som vil ha må jo da på et vis overføre adresse, som dere vet...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Dere som vil ha må jo da på et vis overføre adresse, som dere vet... Nå er jeg litt skuffa over dine psynske evner kjenner jeg..
sug lut Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 1. desember 2013 Dere som vil ha må jo da på et vis overføre adresse, som dere vet... Nå er jeg litt skuffa over dine psynske evner kjenner jeg.. Ikke mas, jeg er knapt nok i stand til å se på denne tida av døgnet, langt mindre pse. Dessuten er greia på vei til deg forlengs. Evt forlengst.
LilleBjella Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Julekort behøves ikke. Men jeg vil svært gjerne lære hvordan elske å lage julekort!!!
sug lut Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #15 Skrevet 1. desember 2013 Julekort behøves ikke. Men jeg vil svært gjerne lære hvordan elske å lage julekort!!! Oppskriften er enkel: ha alltid alt mulig tilgjengelig, både papir, lim, dingser, tilbehør, og tenk på ting som kan bli del av julekort hver gang du vurderer verden. OG det viktigste av alt: lag neste års i romjula. For da er det tid, stemning og julerekvisita tilgjengelig.
Mistletoe and wine Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Lager dere alle kort fra bunnen av? Jeg har bare ferdigbestilte fra nettet med bilder og dikt jeg. Flinkiser!
sug lut Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #17 Skrevet 1. desember 2013 Lager dere alle kort fra bunnen av? Jeg har bare ferdigbestilte fra nettet med bilder og dikt jeg. Flinkiser! Jeg synes de er like fine, det er bare det at jeg aldri får ut fingeren til å gjøre det, samt at jeg elsker å klippe og mekke og ikke minst hande stæsj til å lage av. EN eneste gang fikk jeg ut fingeren til å bestille, og det ble knallfint, men så har heller ikke største ungen giddet stille opp på bilde i hele år omtrent, og i hvert fall ikke sammen med oss andre, så det er like greit å ha et julekort uten noen som er synlig dritgretten, tross alt.
Mistletoe and wine Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 He he, her er det også umulig å da alle til å smile på samme bilde samtidig, så gikk for flere bilder på et kort. Tenker den eldste generasjon liker det, vet at de blir kjempeglade uansett bare de får en liten oppmerksomhet i posten
sug lut Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #19 Skrevet 1. desember 2013 Da er julekort avsendt alle som har bestilt hittil, mulig de ankommer med en gjenklang av "Fairytale in New York" samt svakt hint av pepperkake for stua har vært pepperkakeverksted for egne og andres i dag. Og takk til dere som vil ha - ettersom de gamle i familien har blitt borte har det blitt færre og færre å sende til, og jeg elsker å sende kort. (Og siden det ble så koselig å skrive til mer eller mindre ukjente nettvenner har jeg fremdeles igjen de fleste av dem jeg faktisk kjenner - altså mer hygge i vente )
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. desember 2013 #20 Skrevet 1. desember 2013 Er jeg for seint ute?!? Sender deg pm og satser på at du ikke er en stalker, hohoho... Egenproduserte kort er så fint! Det er terapi i ren form med kortproduksjon. Første runde gikk av stabelen i oktober (bursdagskort for det neste året, julekorta står for døren nå).
sug lut Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #21 Skrevet 1. desember 2013 Er jeg for seint ute?!? Sender deg pm og satser på at du ikke er en stalker, hohoho... Egenproduserte kort er så fint! Det er terapi i ren form med kortproduksjon. Første runde gikk av stabelen i oktober (bursdagskort for det neste året, julekorta står for døren nå). Det er aldri for seint Send over, jeg stalker kun julekakeboksene på kjøkkenet og har hukommelse som ei sil.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. desember 2013 #22 Skrevet 1. desember 2013 Er jeg for seint ute?!? Sender deg pm og satser på at du ikke er en stalker, hohoho... Egenproduserte kort er så fint! Det er terapi i ren form med kortproduksjon. Første runde gikk av stabelen i oktober (bursdagskort for det neste året, julekorta står for døren nå). Det er aldri for seint Send over, jeg stalker kun julekakeboksene på kjøkkenet og har hukommelse som ei sil. Da er det bare å ta for seg! Jeg byr altså på en gjeng brente pepperkaker, innsovningstabletter (ikke i samme boks), og plaster. Ah, glemte Gaviscon og nesehorn.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. desember 2013 #23 Skrevet 1. desember 2013 Vel, her er det egenprodusert i form av at ungene er med på julekortet, utover det er jeg særdeles lite kreativ (derav den totale ansvarsfraskrivelse fra min side hva gjelder pynting til jul og dekking av bord eksemplifisert i min tidligere tråd). Men jeg satser på at mine blir bra likevel, har dog ikke sett dem "live" enda, siden de ligger i posten et sted der ute enn så lenge. Dog tar jeg meg alltid tid til å skrive noen ord bakpå slik at det ikke bare blir standard. Dessuten sender jeg alltid julebrev til våre næreste og kjæreste som vi ikke ser så ofte. Og det har jeg fått høre at særlig den eldre garde setter pris på.
LilleBjella Skrevet 2. desember 2013 #24 Skrevet 2. desember 2013 Julekort behøves ikke. Men jeg vil svært gjerne lære hvordan elske å lage julekort!!! Oppskriften er enkel: ha alltid alt mulig tilgjengelig, både papir, lim, dingser, tilbehør, og tenk på ting som kan bli del av julekort hver gang du vurderer verden. OG det viktigste av alt: lag neste års i romjula. For da er det tid, stemning og julerekvisita tilgjengelig. Lim??? Grøss og gru. Får vonde flashbacks til diverse skoleprosjekter med flytende lim på alle fingre og lukten av limstift og tanken på at dette var en hest i en sylinder (gutter i klassen...). Og jeg som hater å smale på ting, og som kaster alt... Men romjulstipset var lurt. Men spørs om min kreativitet og tålmodighet med saks og papir varer lenger enn type fire julekort. Kanskje bare innse at jeg er flinkere på andre områder i livet. Drikke kaffe og bygge duplo f.eks.
sug lut Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #25 Skrevet 2. desember 2013 Julekort behøves ikke. Men jeg vil svært gjerne lære hvordan elske å lage julekort!!! Oppskriften er enkel: ha alltid alt mulig tilgjengelig, både papir, lim, dingser, tilbehør, og tenk på ting som kan bli del av julekort hver gang du vurderer verden. OG det viktigste av alt: lag neste års i romjula. For da er det tid, stemning og julerekvisita tilgjengelig. Lim??? Grøss og gru. Får vonde flashbacks til diverse skoleprosjekter med flytende lim på alle fingre og lukten av limstift og tanken på at dette var en hest i en sylinder (gutter i klassen...). Og jeg som hater å smale på ting, og som kaster alt... Men romjulstipset var lurt. Men spørs om min kreativitet og tålmodighet med saks og papir varer lenger enn type fire julekort. Kanskje bare innse at jeg er flinkere på andre områder i livet. Drikke kaffe og bygge duplo f.eks. Altså, man gjør grundig det man liker og tar lett-versjon der man ikke gidder. Jeg lager julekort, kjøttkaker og dokketøy fra bunnen, men jeg kjøper pepperkakedeig og bearnaise-saus på pose og gidder ikke skifte dekk sjæl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå