Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Er sååå leeeeiii! Nå er jeg pessimistisk altså. Orker snart ikke mer, hvor lenge kan de holde på?? Anonymous poster hash: 9a859...483
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Min dypeste medfølelse! Ble selv satt i gang med tvillingene mine, tok bare 1 døgn, muligens fordi jeg har født før. Er det ditt første barn? Håper det skjer noe snart! Lykke til. Anonymous poster hash: d9b85...33c
Fullrulle86 Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 De prøver da i maks tre døgn! Husker jeg fikk et helt skriv og igangsettelse og hvordan det fungerte. Etter tre døgn ska det bli keisersnitt! Hvilken igangsettelse har de prøvd?
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Min dypeste medfølelse. Ble satt igang 14 dager på overtid med første, kom ikke før dag 16... Jeg synes de to dagene var tortur så 5 dager må være helt grusomt! Men du er vel ikke på overtid vel? Da har de vel ikke lov til å holde på i lange tider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå