Gå til innhold

"Å, jobber det så små folk hos dere? "

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min arbeidsplass hadde vi bestilt jakker. En av kollegaene mine var å hentet dem. Da hun kom med dem på pauserommet fortalte hun at dama i butikken hadde sagt det når ho kom med jakka mi i extra small.

Ikke det at det gjør meg noe men lurer på om det hadde blitt sagt det samme til ei som har en veldig stor str.

Anonymous poster hash: fd1e4...b12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud,slutt å lage en sak av ingenting.

Anonymous poster hash: 675f3...26b
Skrevet

Hvorfor er små mennesker så opptatt av sin egen størrelse hele tiden?

Ingen jeg kjenner som snakker mer om hvor små og nette de er enn dem!

Anonymous poster hash: cd013...94c

Skrevet

Bruker selv s, men er det store størrelser så kan jeg bruke xs og må opp i m og det er små størrelser. Jeg er helt normalvektig og kan ikke skjønne at det er noe å reagere på...

Anonymous poster hash: 5da23...172

Skrevet

Hva jobber du som da? Det finnes yrker hvor det kan være mulig å stusse over at en ansatt er xs. Utkaster, for eksempel. :)

Skrevet

"Å, jobber det så små folk hos dere? "

Ikke det at det gjør meg noe men lurer på om det hadde blitt sagt det samme til ei som har en veldig stor str.

Anonymous poster hash: fd1e4...b12

Ikke med mindre den som leverte klærne var en super-kjempe.

Anonymous poster hash: c10ea...16d

Skrevet

He he, det ville garantert ikke blitt kommentert hvis det var stor str.

Og de som mener at de som er tynne må slutte å være opptatt av at andre kommenterer det, ville dere latt være å bry dere hvis hun hadde sagt " jobber det så store folk hos dere"?

Skrevet

Det er vel en sånn kommentar som folk kan komme med, uten at man kan gå rundt og ta seg nær av alt mulig. Litt avhengig av hva slags forhold du og denne kollegaen har, synes jeg det var litt unødvendig av han/henne å si det videre til deg. Måten det ble gjort på, kan ha betydning for hvordan kommentaren fremstår. Enig i at det er rart hvordan det er lov til å kommentere de som er små, de kan vel ha like mye komplekser, de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...