Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 (endret) VÆR SÅ SNILL OG HJELP MEG.. jeg er ei jente på 17 år som er gravid.. jeg dusjet nå nylig også kjente jeg noe rart nedentil.. jeg vet ikke hva dette her er for noe.. hvite klumper eller hva jeg skal kalle det som stikker ut av åpningen. er det farlig for ungen? vær så snill.. jeg er 30uker påvei nå! Håper noen kan gi meg svar fortest mulig, har ikke time med jordmor før nesteuke, legger til et ekkelt bilde her for at jeg kan få fortere svar, vanskelig og beskrive hvordan det ser ut.. Anonymous poster hash: 19d04...526 Endret 30. november 2013 av UndrendeUllteppe Slettet upassende bilde.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Om det samtidig klør, så kanskje du har fått en soppinfeksjon. I såfall kjøper du bare canesten på apoteket, så er du kvitt det raskt. Spør på apoteket, så forklarere de hvordan du bruker det. Det er ikke farlig:) Det kan være bare litt klumper i utfloden også, det er også veldig vanlig hos gravide, og heller ikke farlig. Tror ikke du skal bekymre deg for at det er farlig for barnet, men oppstår det sterk lukt og/eller ubehag, så ta kontakt med legen og få time litt tidligere, det kan hende det bare er litt ubalanse i bakteriefloraen. Anonymous poster hash: 16bf8...729
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Ææææææææ, fyy fader. Skriv en advarsel eller noe i overskriften a!!! Anonymous poster hash: 8b068...eb0
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Okei!! En advarsel i overskriften hadde vært på sin plass. Anonymous poster hash: 4b705...599
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Om det samtidig klør, så kanskje du har fått en soppinfeksjon. I såfall kjøper du bare canesten på apoteket, så er du kvitt det raskt. Spør på apoteket, så forklarere de hvordan du bruker det. Det er ikke farlig:) Det kan være bare litt klumper i utfloden også, det er også veldig vanlig hos gravide, og heller ikke farlig. Tror ikke du skal bekymre deg for at det er farlig for barnet, men oppstår det sterk lukt og/eller ubehag, så ta kontakt med legen og få time litt tidligere, det kan hende det bare er litt ubalanse i bakteriefloraen. Anonymous poster hash: 16bf8...729 Okei!! En advarsel i overskriften hadde vært på sin plass. Anonymous poster hash: 4b705...599 like så greit midt på natten så folk kan hjelpe meg.. har hatt urinveis innfeksjon som gikk helt opp til leveren, klarte ikke og gå eller noe. ble innlagt på sykehuset så ikke rart jeg blir så beskymret. må bare ha svar fortest mulig! Anonymous poster hash: 19d04...526
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Ta deg en tur til legen! Sikkert ikke noe farlig, ser ut som kraftig sopp, men er du bekymra bør du få hjelp av profesjonelle. Det bør du sikkert uansett, då ikke helt bra ut.. Anonymous poster hash: 9168c...69b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 har aldri hatt så mange plager før, med en gang jeg ble gravid så har jeg bare fått flere og flere problemer der nede.. har bare hatt sex med en og det er kjæresten min.. så tviler det er noe sykdom isåfall. Anonymous poster hash: 19d04...526
Gjest meg&mini Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Hei. Du kan ringe føden.. Kanskje de vet:) Eller eventuelt vil ha deg inn for en sjekk. Lykke til!
Gjest meg&mini Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 (endret) Det kan være soppinfeksjon. Det er ikke uvanlig:). Jeg vet ikke om det er farlig for babyen eller ikke, men jeg synes ikke at en telefonsamtale til føden er så dumt. Du får i hvertfall roet deg ned litt, om ikke annet. Endret 30. november 2013 av meg&mini
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Herregud!! Legg nå inn en advarsen før du dytter fitta di oppi trynet på en stakkars jævel som åpner tråden Anonymous poster hash: 4d20f...742
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Hvordan går det, fikk du hjelp? Anonymous poster hash: 16bf8...729
MrsMilla Skrevet 30. november 2013 #12 Skrevet 30. november 2013 Sannsynligvis sopp. Dra på apotek og få canesten, krem og tabletter. Det er ikke farlig, men klør jævlig. Typisk etter en antibiotikakur..... Spis yoghurt naturell og kutt snopet litt, så blir du lettere kvitt skiten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå