Gå til innhold

flere her som prøver på nr. 3? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepps! Så langt har jeg ventet på å få mens i 2 1/2 måned etter ammeslutt. Godt over 6 måneder siden pilleslutt. Håper det klaffer med nr. 3 snart.
Kjenner at det er kjekt å ha to små krabater som får tankene bort fra prøvingen!

Gleder meg til å kjenne liv :)

Hvor lenge har du prøvd?

Vi har nettopp begynt prøvingen for nr. 3 :) utrolig spente da jeg hat PCOS og endometriose. Var på GU i går for å se hvordan det lå an til prøvingen.

Fikk da en litt trist beskjed. Fikk bekreftet at jeg for litt over en måned siden hadde vært gravid som ente i en SA. :( jeg har da altså blitt gravid, utrolig like etter p-pille slutt! Hadde det jeg da først trodde var en ukes forsen mens. Men der kom det ut en klump istedet. Viste gyn. Bilde av klumpen. Gyn bekrefet da min mistanke og frykt.. det var en fostersekk med et lite embro.

Tok UL hvor hun så, men heldigvis var det ingen rester igjen. Har og hatt normal mens etter dette. (Altså første normale mens etter pilleslutt)

Så kom heldigvis gladnyheten mens gyn. Tok UL. Gyn. Kunne da se at jeg hadde EL! :D noe jeg var så nervøs at jeg ikke hadde. Stemmer fint med syklusen også.. så i går ble det "kosing" her :P så det ble vår føtste pp. Så nå er det vel bare å vente i spenning..

Men ut fra mine beregninger hadde vi også sex 14 dager før forige mens. Og da skulle jeg vel og egentlig ha EL? Men da kom jo tanten... så da klaffa det ikke. Så nå går jeg bare her å tripper! :)

Anonymous poster hash: d57c0...23f

Men hvordan et det egentlig med EL slim? Kommer det bestandig før, under eller etter EL? Har aldri sett eller lagt merke til det før. Men nå istad når jeg var på do så jeg det jammen meg i dopapiret :)

Men kan det bety at selve EL ikke har funnet sted ennå? Men GU i går viste at jeg hadde EL da.. ??

Håper du og snart får tante på besøk og at syklusen kommer og det med EL til deg og ;)

Har hørt det kan ta litt tid når man ammer.

Anonymous poster hash: d57c0...23f

Jeg er ingen ekspert, men har hørt at el slim kommer samme dag som el.

Lykke til med kosingen-måtte den bære frukt ;)

Selv om jeg har to barn, føler jeg meg så utrolig fersk på prøvingen! Har også lest at det tar litt tid å få kroppen på rett kjør etter amming, men så lenge? Jeg tror jeg måtte ha hatt el. to uker etter det jeg trodde. Men da er jeg ekstra sikker på at det ikke klaffet for oss. Vi kosa oss dagen etter pos.el.test (eller på kvelden jeg fikk negativ el test)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...