Gå til innhold

Vi har prøvd i 10 år og få barn, og endelig kom gutten

Anbefalte innlegg

men problemet er at vil alltid har ønsket Elias,Tobias,Mathias eller Lucas,men har følelsen av at det er veldig mange som heter det, men har virkelig ingen anelse på navn,de var ikke så populære for 10 år siden. blir glade for hva dere synes om navnene og nye forslag :)

Anonymous poster hash: ad2d4...451

Fortsetter under...

http://www.ssb.no/a/kortnavn/navn/gutter2003-2012.html

Ganske mange med de navnene, ja. 

Jeg synes Mathias er finest :-)

De andre liker jeg ikke så godt.

Andre forslag:

Oskar

Henrik

Jonatan

Teodor

Ulrik

Jakob

Ikke så uvanlige navn, men jeg synes flere av disse er mer klassiske enn f.eks Elias og Lukas. 

Liker alle bortsett fra Tobias egentlig,veldig poppis her, gratulerer masse med gutten,hadde nok valgt Mathias av de navnene :

Andre forslag :

Linus

Magnus

Sebastian

Daniel

Niklas

Thomas

det er vel ikke så mye brukt i dag, kanskje Magnus,men ikke de andre :)

Navnene er fine! - om det er et av de navnene dere føler er best til gutten da er det jo det han skal hete...

Om dere vil ha noe knapt så brukt går det jo an å lete videre blant andre bibelske guttenavne som Aron, Isak eller Gabriel.

Annonse

Liker alle navnene godt, og hadde nok valgt Tobias selv, for det er helt nydelig!

Hva med Matheus? Det er i samme gate som Mathias, men er ikke så populært. Synes det er veldig fint :)

vi har bestemt at Mathias blir  mellomnavnet,det har vert favoritten i 15 år,men kan jo ta et mer sjelden fornavn :). Likte godt Aron,Niklas, Magnus, Jonathan ( vil liker det best med h i tilfelle ) og Jacob :)

Takk for forslag :)

Anonymous poster hash: ad2d4...451

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...