Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Jeg har bedt om fri et par dager før jul. Men får det ikke fordi hun som må overlappe ved mitt fravær har en dødssyk far så kanskje hun må ha fri. Hun vet ikke engang så klart. Men da skal jeg aldtså ofre meg i tilfelle han skulle dø?! Er jegkjip som blir litt sur? Anonymous poster hash: f9f60...b31
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Hvis du hadde bedt om fri, men bare fått til svar: Nei, vi har ikke noen andre som kan jobbe, hadde du blitt sur da? Er problemet at det faktisk er ei som kanskje kan jobbe, og så får du likevel ikke fri? Kjipt, men sånn er det. Sjefen din kan ikke garantere at det er folk som kan jobbe, og derfor får du ikke fri. Anonymous poster hash: c002e...866
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Jeg har bedt om fri et par dager før jul. Men får det ikke fordi hun som må overlappe ved mitt fravær har en dødssyk far så kanskje hun må ha fri. Hun vet ikke engang så klart. Men da skal jeg aldtså ofre meg i tilfelle han skulle dø?! Er jegkjip som blir litt sur? Anonymous poster hash: f9f60...b31 Er du seriøs??? Jeg håper du troller nå. Hvis ikke: Du er ikke bare kjip, men mangler enhver form for empati. Anonymous poster hash: 59c23...bc4
*Miss Marple* Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Litt lite empatisk og smidig, vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Jeg har bedt om fri et par dager før jul. Men får det ikke fordi hun som må overlappe ved mitt fravær har en dødssyk far så kanskje hun må ha fri. Hun vet ikke engang så klart. Men da skal jeg aldtså ofre meg i tilfelle han skulle dø?! Er jegkjip som blir litt sur? Anonymous poster hash: f9f60...b31 Du får sykemelde deg daaaaaa... Mamma! Anonymous poster hash: ba07d...b7e
ærlig talt Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Først meg sjøl, så meg sjøl.... Her er du veldig egoistisk!
Elskerhøsten2014 Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Ja du er veldig kjip, hun skal miste faren sin,selvsagt skal hun gå foran deg da
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Hadde du visst hvor vondt det er å miste pappaen sin så hadde du ikke en gang tenkt det du tenker. Mangel på empati eller? Hilsen ei som mista pappaen sin for en mnd siden Anonymous poster hash: ed570...458
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 trollefar og trollemor og lille olle bolle.... Klart det er kjipt og egoistisk å bli sur. Kanskje er du heldig og får fri hvis faren hennes venter til mellomjula med å dø? Jippi? Anonymous poster hash: b3ed8...cc0
Gjest Morn du Skrevet 29. november 2013 #12 Skrevet 29. november 2013 Nei, mye bedre at den som er i sorg skal jobbe, så kan du koose deg i jula. God jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå