Gå til innhold

Er dette greie julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke verdens beste økonomi så jeg har prøvd å finne billige men bra nok gaver.

Niese 17 år: gavepakning med mascara og eyeliner fra Vita til kr 159,- + en strikkalue fra kappahl til rett over 100 lappen

Min mor: en omslagsjakke fra kappahl på tilbud til kr 200,-

Stefar: genser fra Dressmann til 198kr

Min far: genser fra Dressmann til kr 198 ( ikke samme som min stefar)

Sønnens 17 år gamle kjærste: sølvøredobber (import fra Thailand av en veninne som drar ned og handler alt mulig rart noen ganger i året og selger videre her hjemme) som jeg ga 50kr for, MAC sminkekost (også fra Thailand) som jeg ga 50kr for. Skal finne en ting til, men vet ikke hva ennå.

Svigerinne med mann: salt/pepper/eddik sett tilsa 200kr + en flaske rødvin

Søsteren min med mann : kniv mog tranche gaffel ( aner ikke om det skrives sånn) til 299kr

Mine to brødre: termokopper fra Bodum på tilbud til kr 198 pr. stk

Eldste sønn: dobbeldyne og ett sengesett fra lillebror. 500. kr og 200kr

Yngste sønn: Lego på tilbud til kr 500

Niese 10 år: lue med bling fra Kappahl til ca 100 lappen + en ting jeg ikke vet hva er ennå.

Har ennå noen jeg mangler gaver til.

Høres det jeg lister opp her greit ut? Er så redd for å skuffe noen.

Anonymous poster hash: 1dd23...752

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt fint ut, men jeg ville kuttet ut å gi gaver til de voksne og heller brukt mer på barna.

Anonymous poster hash: f4e4b...2ff

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle ikke det være bra nok?
Synes det høres bra ut jeg. Man må kjøpe etter den evnen man har.

Skrevet

Evig nok :) Du har vært flink. Men er enig i at om man har det skikkelig knagert så kan man kutte gavene til de voksne, ikke for å gi mer til barna for de får sikkert nok men for å ha mer å leve for :)

God jul til deg og dine :)

Skrevet

Det er mer enn hva vi kjøper. Synes det høres veldig fint ut. De som ikke blir glad for det er utakknemmelige, og det er ikke din skyld.

Anonymous poster hash: dd069...c8a

Skrevet

Ikke tenk på pengene du bruker, tenk på hva du gir! Er gaven perfekt for han/hun så trenger du ikke å kjøpe noe mer for å "ha rett pris".

Skrevet

Jeg hadde satt veldig pris på dem i alle fall :)

Skrevet

Eneste jeg stusset på var at den ene dønnen din fikk dyne mens den andre fikk morsom leke. Eldste burde fått en leke-dings han også.

Anonymous poster hash: 9fb74...e13

Skrevet

Eneste jeg stusset på var at den ene dønnen din fikk dyne mens den andre fikk morsom leke. Eldste burde fått en leke-dings han også.

Anonymous poster hash: 9fb74...e13

Det står jo at eldste er 17 ;p

Anonymous poster hash: 8b2e4...335

Skrevet

Helt topp det der vel :) Ville kjøpt mer til små barn heller enn noe "dill" til de voksne, alle har nok og klær kjøper vi selv etter egen smak.

Anonymous poster hash: 15f43...a61
Skrevet

Syns det høres supert ut!

Skrevet

Helt flott! :)

Anonymous poster hash: 5384b...f73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...