Gå til innhold

Flere "fotballfruer" der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk nå at dama tjener penger på og blogge, og da bør hun legge ut bilder av det meste hun gjør slik at de som betaler henne får valuta for pengene.

Hun er flink som klarer holde slik fokus på trening og kosthold, for der har jeg ikke sjanse på og følge henne siden jeg er lat og liker godt karbohydrater. (sjokolademonsteret det er meg ;) )

Anonymous poster hash: 7af6d...15e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde flat mage dagen etter fødsel. Ikke sixpack vel og merke, men min vanlige flate mage. Og jeg trente ikke i svangerskapet slik fotballfrue gjorde.

Jeg la heller ikke ut bilde på sosiale medier, men likevel... Hvorfor så sinna på fotballfrue? Det finnes flere av oss. Tipper mange er misunnelige.

Anonymous poster hash: 06a7f...050

Mtp midjemålet hun hadde før hun var gravid, ser hun uansett smalere ut en de fleste selv om hun har mye større midjemål nå en før. Jeg synes bare synd på henne. Ja, jeg vet at hun lever av bloggen, men det kan umulig føles bra å selge kroppen sin for klikk?

Anonymous poster hash: f746c...f3e

Skrevet

At hun har en sinnsyk kropp og legger ut et slikt bilde så kort etter en fødsel plager ikke meg. Jeg følger ikke bloggen hennes uansett.. Det jeg vet om henne har jeg fått med meg her på dib ;)

Det som bekymrer meg derimot er når unge kvinner har slik fokus på kropp. Flott å trene og være sunn, men når det blir psykelig, da reagerer jeg. Å ha slikt enormt behov for oppmerkelse og bekreftelse bunner som regel i mentale issues, og det skulle heller vært tatt tak i. Så istedenfor å skyte fra hofta burde vi heller prøve å se forbi hennes forsøk på å framstå som "picture perfect". Dette er ikke lenger et sunt forhold til kropp og kosthold. Dette stikker dypere, det er jeg 90% sikker på.

Og for å spore litt av; vi vet jo alle som er på facebook at livet aldri er så perfekt som enkelte prøver å fremstille det. Hvor mange av oss har vel ikke ei slik ei på lista vår som poster på fb at "ååhh, alt er så perfekt <3 <3, elsker mannen min og vi er sååååå lykkelige og eeeelsker hverandre over aaaaalt. Livet kunne ikke vært mer fantastisk <3 <3".. Og så vet alle at mannen nettopp har hatt et langt forhold, de krangler hver dag og står på randen av skillsmisse.

At FF har en veldreid kropp er noe vi kan se, men hva som skjer innenfor husets fire vegger er umulig å vite. Dette er to mennesker som har som inntektskilde å fremstå perfekt. Selvfølgelig må de da også fremstå som et perfekt par, og de ville aldri innrømt ovenfor offentligheten om det var skjær i sjøen. Da sprekker jo fasaden.

Så la dem få holde på, vi vanlige dødelige vet at verden ikke fungerer slik. Man kan være lykkelig i sitt eget liv uten at alt er perfekt og rosenrødt. Parforhold kan være solide selv om man har sine utfordringer og ting går gjerne i bølgedaler. Så selv om de har et solid forhold og er lykkelige så er det ikke det samme som at livet deres er 100% perfekt til enhver tid. Dette er jo noe alle egentlig vet, så jeg skjønner ikke harmen mot dem. Vi må heller være flinke til å fortelle våre unge døtre hvordan livet egentlig er :)

Anonymous poster hash: af6fe...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...