Gå til innhold

Flere "fotballfruer" der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde flat mage dagen etter fødsel. Ikke sixpack vel og merke, men min vanlige flate mage. Og jeg trente ikke i svangerskapet slik fotballfrue gjorde.

Jeg la heller ikke ut bilde på sosiale medier, men likevel... Hvorfor så sinna på fotballfrue? Det finnes flere av oss. Tipper mange er misunnelige.

Anonymous poster hash: 06a7f...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også var tynn rett etter mitt første svangerskap, men er faktisk mer fornøyd nå, 2 barn senere og noen kg for mye :-)

Anonymous poster hash: 3ae8e...c6f

Skrevet

Herregud, mor! Trøtt eller?! 

Anonymous poster hash: b5410...370
Skrevet

Det gikk noen dager, til livmora trakk seg tilbake til normalen, men deretter var det ikke mulig å se spor etter graviditet.

Fotballfrua sitt bilde kunne nok vært annerledes fra siden. Hun har jo goså den gravide navellen, som tyder på at baby bumpen er der.

Jeg trente heller ikke i svangerskapet.

Anonymous poster hash: c7248...465

Skrevet

Jeg har lekre, faste, store pupper (70 H) selv etter amming av 4 barn. Vil du få dem trykket opp i trynet på Facebook? 😏

Anonymous poster hash: f0513...3e2

Skrevet

Jepp, så og si helt flat rett etterpå. Fødte en liten kar på litt over to kg til termin. Tenkte veldig lite på magen og veldig mye på babyen som måtte mates hver 3. time døgnet rundt.

Anonymous poster hash: 2fbf8...24c

Skrevet

Jeg har lekre, faste, store pupper (70 H) selv etter amming av 4 barn. Vil du få dem trykket opp i trynet på Facebook?

Haha! :P 

Anonymous poster hash: b5410...370

Skrevet

Jeg fikk flat mage etter noen dager, men ikke de musklene hun har, da :) ingen ble sinte på meg, men jeg legger heller ikke ut bilde i undertøyet og later som om dette er helt vanlig... Hun har grunn til å være stolt av de musklene, men det at magen er så flat er vel kanskje mer at hun er heldig genetisk, som meg. På de fleste vil livmoren gjøre at magen fortsatt er stor en stund etter fødselen, uansett hva de gjør. Og strekkmerker kan man ikke gjøre noe med. Det er genetisk.

Grunnen til at hun får pepper fra meg er ikke at hun ser fantastisk ut, men at hun gir uskyldige jenter et veldig urealistisk bilde av hva det gjør med kroppen å føde :)

Anonymous poster hash: 0ebdb...6e9

Skrevet

Hadde naturlig fødsel, revna ikke, blødde lite (brukte vanlige bind i noen dager og så var det over) og var raskt på bena igjen i mine gamle olabukser.

MEN jeg hadde ikke behovet for å vise meg i undertøyet med muggene trykt oppi halsen på internett. Herregud, hva tror du pappa, arbeidsgiver, kollegaer, venner og naboer hadde sagt da? Min gamle farmor hadde dødd og jeg har IKKE noe ønske om at barna mine skal finne slike bilder av meg på nett.

Jeg skjønner rett og slett ikke hva hun ville oppnå og hva hun får utav det. Stakkars ungen hennes den dagen hun ser mora med jura trøkka inn i en push-up bh på internett. Jeg hadde gremtes om hun var min mor, men hver sin smak..... Enkelte har en viss anstandighet og andre har behovet for å vise seg frem, og for å vise mest mulig frem.

Anonymous poster hash: 9d28c...aef
Skrevet

Forfra kan jo magen se mye flatere ut, spesielt hvis man holder inne magen. Så ganske lik ut, men fra siden så man absolutt at jeg hadde båret fram en baby.

Anonymous poster hash: 2fbf8...24c

Skrevet

Jeg hadde flat mage uten strekkmerker, selv om jeg veide tolv kilo mer enn normalt. Men la ikke ut bilder noe sted. 

Anonymous poster hash: dcc0c...652
Skrevet

Gikk opp 20 kilo men par uker etter var jeg som før , husker ikke helt antall dager men under to uker. Ikke noe bilde der ute av meg heller der jeg skryter av det. Der var så lite viktig for meg. Men jeg ble overasket over at det gikk så fort. Ingen strekkmerker heller. Nå la jeg som sagt på meg 20 kilo og veide kun 49 kg da jeg ble gravid så det var stor økning, og jeg hadde ikke pitteliten mage , folk trodde det var to småttiser der inne hehe. Så jo det finnes flere men vi føler ikke for å brette oss ut på nett.

Anonymous poster hash: 13551...595

Skrevet

Var sånn jeg også ja.... Hadde flat mage noen timer etter fødsel, og all hus hadde "trukket seg tilbake" etter 2-3 dager.

MEN JEG LA DET VEL IKKE FOR POKKER UT PÅ FACEBOOK!!

Anonymous poster hash: f46a8...600
Skrevet

Jeg har lekre, faste, store pupper (70 H) selv etter amming av 4 barn. Vil du få dem trykket opp i trynet på Facebook? 😏

Jeg har også 70H, men de er langt fra lekre og faste. Tips? 😉

Anonymous poster hash: 98aef...896

Skrevet

Jeg har også 70H, men de er langt fra lekre og faste. Tips? 😉

Anonymous poster hash: 98aef...896

Vet ikke om noen måte å "rulle de opp" igjen 😉 Mine har bare alltid vært sånn.

Angrer litt på at jeg ikke tok bilde av dem da de sprengte som mest etter fødsel 😏 Men det hadde vært bilder kun for meg og mannen, og da for å gi oss en god latter! 😜

Skrevet

Flat mage rett etter barn nr 1 og 2. Med nr 3 var magen flat etter ca to uker. Livmoren trakk seg sammen iløpet av første døgnet med alle tre.

Jeg brukte push up i amme-perioden fordi den type bh holder puppene godt på plass, også når de er tunge og fulle av melk. Fysisk mye bedre enn en amme-bh! Har ammet i totalt tre år (ett år per unge), og puppene er hverken "vrengte lommer" eller hengepupper. (Min søster som brukte annen type bh har hengepupper)

Jeg eier ingen mensen-/bestemor-truser, og har bare fint undertøy (-ikke hm, men undertøy som holder seg fint i flere år) Jeg hadde kun behov for bleie første døgnet etter fødsel, og brukte truseinnlegg etter få dager. Setter derfor ikke spørsmål ved valg av fotballfruens undertøy,...

Etter all hetsen fruen har fått så forstår jeg veldig godt hvorfor hun slengte ut det bildet. At noen påstår at det ikke er realistisk å se slik ut, forteller meg bare at det er blitt for vanlig å være utrent og feit, noe som også dessverre blir bekreftet av å se på dagens nordmenn og den stigende overvekt-statistikken.

Jeg trener forresten 2-3 dager i uken, og spiser mye grønnsaker.

Anonymous poster hash: 4d788...b1b

Skrevet

Jeg så også sånn ut etter min første, med til historien hører også 40 i feber og en kropp som kvittet seg med alt jeg fikk inn inkl kokt vann.

Anonymous poster hash: a8f3b...644

Skrevet

Men hvorfor reagerer vi på at hun har lagt ut dette bilde? Skulle tro ingen hadde vært innom bloggen hennes...

Kroppen hennes er fottballfrue.no, uten den hadde hun måtte hatt en vanlig jobb.

Anonymous poster hash: a4f70...82a
Skrevet

Nei, er sammen med en lite kjent ballsport-interessert mann selv som spiller ulike ballsporter. Så jeg er fotballfrue, håndballfrue, cageballfrue og innebandyfrue.

Er btw 173 og veide 92 kg når jeg fødte, etter et par uker var jeg slank og fin med store struttende bryst, uten å ha løfta en finger hverken før, under eller etter svangerskapet, og ingen har sett noe "etterbilde" fordi jeg ikke trenger bekreftelser for å døyve min ikkeeksisterende usikkerhet.

Pinlige greier..

Anonymous poster hash: 1183e...c63

Skrevet

Men hvorfor reagerer vi på at hun har lagt ut dette bilde? Skulle tro ingen hadde vært innom bloggen hennes...

Kroppen hennes er fottballfrue.no, uten den hadde hun måtte hatt en vanlig jobb.

Anonymous poster hash: a4f70...82a

Jeg reagerer mer på antrekket enn på kroppen. ...

Skrevet

Jeg hadde flat mage ca 1 uke etter fødselen i hvert fall. Og jeg har aldri vært så fornøyd med kroppen min som jeg var i de månedene jeg fullammet: kanonpupper, og superslanke lår og rumpe.

(men jeg la ikke ut undertøysbilder på facebook altså...)

Anonymous poster hash: c3a4e...dc6
Skrevet

Har tre barn og aldri lagt på meg mer enn ti kilo i noen av svangerskapene. De kiloene har vært borte ila de første dagene. Men absolutt ikke så veltrent som fotballfrue og har heller ikke gjort noe bevisst for at det skal bli sånn. Er vel bare slik kroppen min fungerer i forbindelse med svangerskap og fødsel.

Anonymous poster hash: 4d718...b61

Skrevet

Ja, jeg er misunnelig.. Skulle gjerne hatt superfin kropp så kjapt etter fødselen!

Men jeg kan være misunnelig og synes at det hun gjør med det bildet er å gå for langt samtidig..

Skrevet

Gikk opp 20 kg, helt flat mage 2 dager etter fødsel med nr 1. Flatere enn før graviditet til og med.

Aldri trent en dag i mitt liv.

Fødte uten epiduarl, med lystgass.

Hadde aldri falt meg inn å poste bilde av meg 4 dager etter fødsel.

Gikk ikke like bra etter nr 2, bare for å ha det sagt :D

Anonymous poster hash: 77bca...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...