Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 3 barn, eldste er 4. Synes de får så mye, vil unngå mer småtteri. Og skal de gi til hverandre blir det 2 ekstra smågaver til hver. Hva gjør dere, eller hva ville dere ha gjort? Anonymous poster hash: 2a365...a64
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Barna våre gir til hverandre. Men det er gjerne noe som hører til de de får av oss. Lillesøster får slalåmhjelm fra storebror og slalåmski fra oss. Anonymous poster hash: 92e47...5b4
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Har 3 barn og hver av barna får en gave som er fra de to andre sammen til en 200-300 kr. Mine to eldste er skolebarn og de får selv finne gave til søsknene og syns det er veldig stas. Hadde de vært så små som dine hadde jeg nok drøyd det litt Anonymous poster hash: e7d5c...cc0
C&M&H Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Ja de gjør det. Men de kan jo gi sammen til søsknene sine da, så blir det bare en ekstra gave. Kanskje ikke så viktig når de er små, men greit å lære å gi noe også, ikke bare få..
♥Madam Mim♥ Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Hmm det har jeg ikke tenkt på engang :-O Yngste er 6mnd og eldste er 3.5 år. Det blir hvertfall ikke noe i år. De får en dyr gave hver, er da måte på hvor mye julegavebudskjettet mitt skal sprekke.. Er rimelig strukket fra før :-P
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Har innført det fra i år ja, eldste er 8 og har uttrykt ønske om å kjøpe noe til de to småsøsknene sine. Han får velge selv hva de får Så kjøper jeg selvsagt fra småsøsknene (som er for små til å uttrykke sin mening om dette) til ham, og gaver de to minste kan gi hverandre. Jeg er åpen for at to søsken kan "spleise" på en større ting til tredjemann, men i utgangspunktet får barna med dette to ekstra gaver ja. De får ikke så veldig mange julegaver totalt sett, så om de får et par ekstra hver gjør faktisk ikke noe. Fint å utvikle giverglede hos barna også. Anonymous poster hash: 3d9b9...aab
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Vi har ikke startet med det enda. Har tre på 2, 4 og 7. Anonymous poster hash: 7751b...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå