Gå til innhold

Skal til gynekolog. Innvending ul eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til spesialist gynekolog. Skal sjekke om det er noe muffins siden jeg blør mellom mens og det er mye kreft i familien. Så kom jeg til å tenke på et det innvendig ul de bruker eller? Skal vel kikke på eggstokker vil jeg tro...

Anonymous poster hash: 3fc6f...449

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innvendig ja, da ser de best.

Anonymous poster hash: 1d60d...90f

Skrevet

Hmm...det tror jeg ikke jeg greier :-(

Skrevet

Lykke til! Det går bra, slapp av, pust med magen :) 

Anonymous poster hash: f9b51...c48
Skrevet

Ikke noe skummelt med innvendig altså :) Gjør ikke vondt.

Skrevet

Om du skal til en gynekolog skal han selvfølgelig ta en gynekologisk undersøkelse av deg.

Har hatt en slik full sjekk selv og han tok en vanlig undersøkelse med det nebbet, tok en celleprøve og så at alt virket normalt. Så tok han en innvendig ul for å sjekke livmor, eggledere og eggstokker.

Han var veldig proffesjonell, undersøkelsen var smertefri og fort unnagjort. 

Anonymous poster hash: 89e2e...ad6
Skrevet

Innvendig ul er ikkje noko å grue seg til.  Du må jo sjølvsagt i gynekologstolen, og det er jo ikkje akkurat ein fest, men sjølve ul-undersøkinga er smertefri og grei.

Skrevet

UL delen var mest behagelig av hele gynekologiske undersøkelsen, for da så legen kun på skjermen og ikke tittet oppi underlivet mitt. Det er også smertefritt. Det går bra! :)

Skrevet

Jeg har allerede tatt celleprøve hos legen. Problemet er at jeg var utsatt for noe som barn så akkurat den undersøkelsen er vanskelig. Håpet jeg slapp. Søren :-(. Jaja det må jo bare gjøres....

HI

Skrevet

Skal du ha en følge med deg? Kan være godt å ha en som står ved din side under undersøkelsen. Undersøkelsen tar heldigvis ikke lang tid.

Lykke til :)

Skrevet

Si ifra du til gynekologen om problemet ditt, så kan han/hun få tatt litt ekstra hensyn! Å ha med seg noen du stoler på kan være lurt. Ellers har en del gynekologer mulighet til at en sykepleier/helsesektetær kan bli med og passe litt ekstra på deg. Det er veldig viktig at du får gjennomført undersøkelsen, lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...