Gå til innhold

Har du et menneske i livet ditt du kan fortelle alt til eller som vet alt om deg? Stole på 110%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann, han vet nesten alt. Og er 110% til å stole på. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, kjæresten min:) han vet alt om meg! vi stoler 100% på hverandre og nå venter vi er barn sammen:D 

Anonymous poster hash: 580e8...b0e
Skrevet

Mannen min gjennom 14 år og søster'n min.

Anonymous poster hash: a0058...ffa

Skrevet

Jepp, kona og søstra.

Anonymous poster hash: ad566...73a
Skrevet

Jeg har min bestevenninne, og tanta mi :) har vært der for meg gjennom så mange år, og mange nedturer, at jeg vet ting ikke kommer videre :)

Skrevet

Ja flere. Mamma, pappa, min mann og to venninner. Jeg er ufattelig heldig som harså mange gode mennesker i livet mitt.

Skrevet

Flere. Likevel er det et par ting jeg holder for meg selv, ikke pga mangel på tillit, men for å skåne de jeg er glad i. 

Anonymous poster hash: f2d26...fdd
Skrevet

Ja jeg hadde hun døde brått. Jeg sakner henne for ho hjelpte meg i ei mang ei bør. Men den vondaste børa jeg fikk hadde jeg ikkje ho. Det var så tunkt men rekner med ho passer på mitt barn.

Anonymous poster hash: d1cfc...acd

Skrevet

Nja. 98% kanskje. Til mannen, søstrene mine og noen gode venninner.

Skrevet

Nei, men det er selvvalgt. Og jeg trives med det. Min beste kompis vet mer om meg og mine tanker enn det min mann gjør, men han vet ikke ALT. Eller jo..: han gjør kanskje det, selvom jeg ikke har fortalt han det. Han kjenner meg ganske godt, jeg får meg noen ganger noen overraskelser når han analyserer meg og tankemåten min.

Jeg vet godt at mannen min burde kjenne med bedre enn kompisen min, men sånn er det nå en gang ikke.

Anonymous poster hash: edab0...8bb

Skrevet

Ja <3 har en venn som gjør meg så trygg og han er der for meg når og hvor som helst <3 Samboeren min stoler jeg jo også på, men vennen min er lettere å snakke med innimellom, for vi bor jo ikke sammen ;)

Anonymous poster hash: 87ffe...26d

Skrevet

Ja, 3 venninner, familien min og samboeren min. Jeg føler meg heldig! :) 

Anonymous poster hash: 4e60b...7c2
Skrevet

jepp, psykologen min kan jeg si alt til og hun stoler jeg 100% på. ;)

bare synd jeg ikke kan ha kontakt med henne når jeg skal slutte i terapi.

Anonymous poster hash: ffed7...f46
Skrevet

Jeg sier ikke alt til mannen min, men jeg kunne gjort det.

Jeg stoler på han 110 % (som du skriver). Jeg har ingen hemmeligheter for han.

Skrevet (endret)

Det er ingen jeg stoler 100% på, for jeg har funnet ut gjennom en del år at mennesker er ustabile. Man vet aldri helt sikkert hva de kommer til å gjøre eller si, selv om de er verdens beste venner.

Jeg har to venninner jeg sier 98% til, og de betyr alt for meg. De har det på samme måten, og vi er alle klar over at de siste 2% trenger vi å ha for oss selv :)

Endret av mtm
Skrevet

Stoler ikke på noen 100% men stoler på partneren min 99,9 og forteller han alt

Anonymous poster hash: 59cbd...d09
Skrevet

Bare JEG vet alt om meg. 

Jeg stoler 110% på mannen.

Men kun venninna mi kan jeg fortelle alt til. 

(for noen av skjelettene i skapet mitt er kanskje for tunge for mannen, så de skal han slippe å bære rundt på. Venninna mi bærer de allerede.)

Skrevet

Nei. Jeg har mange gode venner, men er nok en lukket person når det gjelder negative følelser og problemer.

Skrevet

Nei. Desverre. Katten?

Anonymous poster hash: 75fa2...f62

Skrevet

Ja, ei venninne og kjæresten min. De stoler jeg 100% på. Samt en til venn, men vi har dessverre litt lite kontakt. Så tror jeg hvertfall selv at jeg er ganske flink til å filtrere ut folk fra livet mitt som ikke er til å stole på. Så jeg stoler i grunn på de fleste rundt meg, men jeg forteller ikke absolutt alt til alle likevel. 

Skrevet

Nei, ingen, det har jeg fått erfart. Ting som ABSOLUTT ikke må ut til andre blir hos meg til evig tid. Men stoler 98% på samboer, en vennine og mamman min:)

Anonymous poster hash: 64379...7db

Skrevet

Mannen min kan jeg fortelle det meste til. Han. En tenker, så venter i det lengste noen ganger. Sa jeg kjente en kul litt etter vi var blitt samboere. Satt i sofaen og tok meg i nakken, kjente en liten kul og mumlet litt for emg selv st jeg fikk sjekke den når jeg fikk tid. Han klikket nesten i vinkel, tenkte ut alt det kunne være. Og svaret mitt roet han ikke for å si det slik. Er nok bare en cyste jeg må operere bort... Noe arvelig som ligger i familien, så for meg er det ikke noe skummelt. Men han styra i lange lange tider om den klumpen, selv etter jeg fikk sjekket den og detikke var noe farlig. Så slike ting har jeg lært å holde for meg selv nå. Han måtte være med når jeg skulle sjekke eggstokkene mine også, han hadde liten tro på at jeg kom til å fortelle han alt. Han hadde vel også riktig, men heldigvis er gynekologen min like rolig og bedagelig som meg. Så konklusjonen var: du har mange cyster, ikke farlig, ubehag medfører og du kan få de fjernet om du ønsker. Det medfører at du kommer i overgangsalderen. Men mannen var fornøyd, han fikk jo se inni kroppen min og fikk høre alt.

Men utover slike ting kan jeg si alt.

Min ene ex er en jeg kan prat med alt om. Om jeg sliter veldig er det han jeg ringer, og det samme gjør han med meg. Godt kjæresten min også liker han, om ikke kunne han syns det var rart. Min kjæreste ringer min ex oftere enn meg, for han kan hjelpe til med alle tekniske ting han ikke skjønner. Han sov hos han engang også, når han kom hjem sa han til meg at jeg var heldig som hadde en så herlig venn. Og det er jeg, vi passet ikke som kjærester, men har ett sterkt vennskap.

En kompis av meg kan jeg også prate om alt med. Vi treffes ikke ofte, men føles som det var igår når vi møtes. Vi ble kjent da vi skulle på blind date med hverandre. Vi begge tittet på hverandre og slo fast med engang at dette ikke ble noe kjæresteforhold, men ett godt vennskap. Sjeldent en møter noen som en bare vil holde fast og aldri gi slipp på. Nå har vi kjærester begge to, og vi alle fire kommer veldig godt overens.

Anonymous poster hash: e17ba...714

Skrevet

Ja. Jeg er så heldig å ha fått en god god venninne. Henne kan jeg si alt i verden til.

Anonymous poster hash: 10376...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...