Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Er det ikke dårlig gjort å avlive en hund uten å gi beskjed? Er er hun jeg har hatt i oppveksten min, sammen med mine foreldre... De ga ikke meg beskjed at de skulle avlive hunden. Jeg skulle ha hunden hos meg, da de skulle reise bort, men så avlivet de den isteden! Uten å gi beskjed. Jeg fortalte de mange ganger at mitt største ønske var å være der, uansett, men det hørte de ikke på tydeligvis. De har ikke spurt meg en enste gang om hvordan det går med meg, etter at hunden vår er gått bort. Er det normalt? For å være foreldre? Har aldri hatt noe husdyr tidligere, så lurer på om det er vanlig å bare avlivet et familiemedlem uten å gi beskjed/informere? Erfaring? Tusen takk for hjelpen dere! Anonymous poster hash: d95f7...bbe
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Høres veldig rart ut. Anonymous poster hash: b2edc...b55
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Høres veldig rart ut. Anonymous poster hash: b2edc...b55 Hva? Kunne du sagt noen få ord? Anonymous poster hash: d95f7...bbe
HvittHus Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Nei det er ikke normalt. Da vi måtte avlive våre hunder, ble ungene informert og spurt om de ønsket å være med/evnt ta farvel.
Superdolly Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Når du ga så tydelig beskjed, synes jeg det er mer enn merkelig at de avlivet hunden uten å si noe. Jeg sitter her og lurer litt på hvordan forholdet mellom dere er, sånn ellers.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Høres helt hårreisende ut, og aldri noe hverken jeg eller mine foreldre kunne funnet på.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Nei det er ikke normalt. Da vi måtte avlive våre hunder, ble ungene informert og spurt om de ønsket å være med/evnt ta farvel. Hjertelig takk! Det var godt å høre. Anonymous poster hash: d95f7...bbe
valkyrien Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Kommer an på hvorfor den ble avlivet, om du bor langt unna osv. Hvis hunden led så er det vel bra at de tok affære med en gang...
Superdolly Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Kommer an på hvorfor den ble avlivet, om du bor langt unna osv. Hvis hunden led så er det vel bra at de tok affære med en gang... De kunne likevel tatt seg tid til å si fra. En telefon eller en sms. "Dessverre er Fido så syk nå at dyrlegen ikke ser annen utvei enn å avlive ham." Tar ikke så lang tid å si fra.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Har alltid fått beskjed, kun en gang i ettertid og da var dyret så alvorlig sykt og akutt at hun måtte avlives med en gang hun kom inn på dyreklinikken. Da fikk jeg telefon rett etterpå. Anonymous poster hash: 3392b...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå