Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Trenger litt inspirasjon. Vil jo ønske meg noe personlig, men føler jeg har nok med smykker, undertøy og parfymer. Hva ønsker du deg fra mannen? Anonymous poster hash: 285aa...c56
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Inspirert av en annen tråd: en humorkveld En billett til et lattershow, revy eller liknende. Anonymous poster hash: 7eccb...f57
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Michael Kors veske! Anonymous poster hash: dcc9a...fea
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 i pod Anonymous poster hash: 4c416...655
Light of my life Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Ny iPad mini. Min er et klenodium nå og krasjer hele tiden. Dødsirriterende Ønsker meg også en fin håndbagasje-strls bag da jeg ofte reiser med kun det på korte turer. Har hatt en Lacoste som jeg fikk til jul for maaaange år siden som har vært super, men nå har skulderstroppen tatt kvelden og den lar seg ikke fixe. Mannen pleier heldigvis være god på julepresanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå