Lammelåret Skrevet 29. november 2013 #26 Skrevet 29. november 2013 Fordi det faktisk er (tro det eller ei..) utrolig normalt med både strekkmerker og bolledeig 4 dager etter fødsel. Gjerne 4 måneder også. Greit at hun er stolt av kroppen sin, men hun viser et helt feil bilde av virkeligheten! Gjett hva..! Nå tror omtrent samtlige av de 200 000 (?) leserne hennes at de må slanke seg både før, under og etter graviditeten. Det er også helt unødvendig å legge ut slike bilder når det allerede er så stort fokus på kropp her i verden! De fleste ser jo ikke ut sånn FØR de blir gravide en gang! Hun viser sin virkelighet av barselkvinnen. Hvorfor er det et problem at de færreste ser ut som henne på fjerde dagen? Hvordan kan du vite hva leserne hennes føler? Kan du forklare hvorfor det er et poeng for deg å se en "normal" barselkvinnes kropp? De bildene fins der ute, men får liten oppmerksomhet - nettopp fordi de er så vanlige. Det er rart, det er greit med en gang kvinner med strekkmerker og bolledeig legger ut halvnakne bilder av seg selv, fordi da viser de "stolt frem en kropp som har båret frem et barn, og er stolt av den" , men hvis en som har fått tilbake superkroppen etter 4 dager gjør det samme.. Nei, da skal hele Norge blir helt satt ut. UFF! Du skjønner ikke forskjellen på et rett frem bilde av en normal kropp og en glamourmodellpose iført push-up og er selvrilfreds glis? Sistnevnte fra et menneske hvis (tilsynelatende) eneste fokus er kropp og selvdyrkelse som i tillegg har en ektefelle som mener Beyoncé er 20 kg overvektig? I dagens samfunn med kroppshysteri er det befriende med mennesker som viser frem alminnelige kropper. Selvforherligende mennesker sim skriker etter oppmerksomhet er slitsomt. Anonymous poster hash: d96dd...292 Skriker etter oppmerksomhet? Det er alle som klikker seg inn på bloggen hennes for å kritisere henne som gjør henne populær og som gir henne makt til å påvirke. Det er leserne som guffer henne opp, hun får det ikke til uten støttespillere. En av grunnene til at millioner av mennesker her i verden lider av spiseforstyrrelser, er at folk som fotballfrue blir sett på som "perfekt". Hun er ikke perfekt. Hun er undervektig, og får sin saueflokk til å tro at de må bli som henne. Javel, hvordan dokumenterer du at Ff har makt til å påføre noen spiseforstyrrelser? Det er temmelig drøyt og det henger ikke på greip! Det er fåtallet av nybakte mødre som ser ut som det 4 dager etter fødselen. Det sier vel sitt om hva som er vanlig. Det er helt NORMALT å se sånn ut, men det er kanskje ikke så vanlig. Mer vanlig med bollemage. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan dette kan gi spiseforstyrrelser? Hun fronter ikke sultedietter. Hun spiser lavkarbo og trener. Hun oppfordrer ingen til å ty til ekstreme dietter og slankemetoder. Skjerp dere! Anonymous poster hash: f78e5...4d3 Du skjønner ikke hvordan dette bidrar til flete kvinner med spiseforstyrrelser? Du har tydeligvis aldri slitt med vanskelig forhold til kropp og vekt på et nivå som kategoriseres som en spiseforstyrrelse. Du har tydeligvis ingen innsikt i hvordan en spiseforstyrrelse oppstår. Det skjer ikke ved å nistirre på fotballfruens kropp. Hva med å ta ansvar for egen helse?
Bustetroll Skrevet 29. november 2013 #27 Skrevet 29. november 2013 Fordi det faktisk er (tro det eller ei..) utrolig normalt med både strekkmerker og bolledeig 4 dager etter fødsel. Gjerne 4 måneder også. Greit at hun er stolt av kroppen sin, men hun viser et helt feil bilde av virkeligheten! Gjett hva..! Nå tror omtrent samtlige av de 200 000 (?) leserne hennes at de må slanke seg både før, under og etter graviditeten. Det er også helt unødvendig å legge ut slike bilder når det allerede er så stort fokus på kropp her i verden! De fleste ser jo ikke ut sånn FØR de blir gravide en gang! Hun viser sin virkelighet av barselkvinnen. Hvorfor er det et problem at de færreste ser ut som henne på fjerde dagen? Hvordan kan du vite hva leserne hennes føler? Kan du forklare hvorfor det er et poeng for deg å se en "normal" barselkvinnes kropp? De bildene fins der ute, men får liten oppmerksomhet - nettopp fordi de er så vanlige. Det er rart, det er greit med en gang kvinner med strekkmerker og bolledeig legger ut halvnakne bilder av seg selv, fordi da viser de "stolt frem en kropp som har båret frem et barn, og er stolt av den" , men hvis en som har fått tilbake superkroppen etter 4 dager gjør det samme.. Nei, da skal hele Norge blir helt satt ut. UFF! Du skjønner ikke forskjellen på et rett frem bilde av en normal kropp og en glamourmodellpose iført push-up og er selvrilfreds glis? Sistnevnte fra et menneske hvis (tilsynelatende) eneste fokus er kropp og selvdyrkelse som i tillegg har en ektefelle som mener Beyoncé er 20 kg overvektig? I dagens samfunn med kroppshysteri er det befriende med mennesker som viser frem alminnelige kropper. Selvforherligende mennesker sim skriker etter oppmerksomhet er slitsomt. Anonymous poster hash: d96dd...292 Skriker etter oppmerksomhet? Det er alle som klikker seg inn på bloggen hennes for å kritisere henne som gjør henne populær og som gir henne makt til å påvirke. Det er leserne som guffer henne opp, hun får det ikke til uten støttespillere. En av grunnene til at millioner av mennesker her i verden lider av spiseforstyrrelser, er at folk som fotballfrue blir sett på som "perfekt". Hun er ikke perfekt. Hun er undervektig, og får sin saueflokk til å tro at de må bli som henne. Javel, hvordan dokumenterer du at Ff har makt til å påføre noen spiseforstyrrelser? Det er temmelig drøyt og det henger ikke på greip! Det er fåtallet av nybakte mødre som ser ut som det 4 dager etter fødselen. Det sier vel sitt om hva som er vanlig. Det er helt NORMALT å se sånn ut, men det er kanskje ikke så vanlig. Mer vanlig med bollemage. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan dette kan gi spiseforstyrrelser? Hun fronter ikke sultedietter. Hun spiser lavkarbo og trener. Hun oppfordrer ingen til å ty til ekstreme dietter og slankemetoder. Skjerp dere! Anonymous poster hash: f78e5...4d3 Du skjønner ikke hvordan dette bidrar til flete kvinner med spiseforstyrrelser? Du har tydeligvis aldri slitt med vanskelig forhold til kropp og vekt på et nivå som kategoriseres som en spiseforstyrrelse. Du har tydeligvis ingen innsikt i hvordan en spiseforstyrrelse oppstår. Det skjer ikke ved å nistirre på fotballfruens kropp. Hva med å ta ansvar for egen helse? Signerer den.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #28 Skrevet 29. november 2013 Det er rart at det rases så mye over dette! På verdensbasis er det faktisk i dag et mye større problem med overvekt enn å være for tynn. Vi er vokst opp med å høre hvor forferdelig det er med "de sultne barna i Afrika" - noe som er helt forferdelig! Vi er vokst opp med å høre at underernæring er det største problemet. Men i dag er faktisk situasjonen snudd på hodet - det er overvekt som er det største helseproblemet i verden i dag. Se bort fra glamoren som fotballfrue fronter. Hvis man går 30-50 år tilbake så ville hun ikke ha vært "unormalt slank". Hun går pr i dag ikke på en diett for å gå ned i vekt - hun har et kosthold som gjør at hun ikke trenger å bekymre seg for vekten. Hun er tydeligvis konsekvent ift dette kostholdet, og trolig spiser hun sunnere enn de fleste her inne. Selvfølgelig legger hun ut et slikt bilde av seg selv nå. Noe annet ville vært idioti ut fra hva som er jobben hennes. Hun lever av bloggen sin. Bloggen hennes skaper mye diskusjon, jo flere som diskuterer, jo flere går inn på bloggen hennes, og hennes blogg blir mer ettertraktet hos annonsører og hun kan tjene mer penger. Og så mye pepper som hun har fått mot seg, så kan jeg forstå at hun smiler fornøyd når hun tar akkurat det bildet fire dager etter fødsel. Hun er heldig som har genene med seg, men hun trener mye, og er konsekvent i kosten ift hva hennes kropp fungerer best med. Det skal liksom ikke være lov vise frem at man kommer tilbake til en "normal" kropp så raskt etter fødselen. Hvorfor ikke? Det betyr ikke at det rakkes ned på dem som ikke ser slik ut så raskt etter å ha fått barn. Hun har skapt et image, og hun er god til å opprettholde det. Med tanke på at det i dagens samfunn er et langt større helseproblem med overvekt, så mener jeg at det at hun fronter trening og et sunt kosthold er viktig. Hvis flere hadde et kosthold som var tilnærmet det hun har, så tør jeg påstå at færre ville hatt spiseforstyrrelser og vektproblemer. Årsaken til det er at hormonforstyrrelser unngås, man er som regel bedre ernært fordi man spiser mer næringsrik mat, og man får en mer stabil psyke når man slipper et ustabilt blodsukker. Hvorfor er det mer galt å vise frem slankhet enn å gjøre overvekt mer og mer akseptert? Jeg mener ikke at verken under- eller overvektige skal stigmatiseres pga sin vekt. Men det er en skremmende utvikling at det som i dag er gjennomsnittsvekt er tydelig høyere enn det som var gjennomsnittsvekten for få år siden. Det er skremmende at så mange ikke trener og er aktive. Og det ER skremmende at så mange har et kosthold som før eller senere vil gjøre dem - ikke bare overvektige - men også svært syke. Om ikke annet så skaper fotballfrue en god debatt, og det er et viktig tema - hvis man greier å se bort fra glamoren og heller fokuserer på helse. Anonymous poster hash: 51081...cb8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #29 Skrevet 29. november 2013 mange her som må gå noen runder med seg selv, og spørre seg selv hvorfor de egentlig forakter dette slik. slutt med ansvarsfraskrive, det er ikke slanke menneskers skyld at andre får spiseforstyrrelser. klesindustrien og motemagasiner har sin del av skylden her ja, men dette rundt fotballfrue har tatt helt av! Jeg er naturlig slank, har ingen strekkmerker etter svskapene og er etter bmi skala "undervektig" når jeg ikke er gravid. jeg er normalt aktiv, spiser husmannskost og godis ofte. kan ikke jeg være stolt eller vise meg frem på blogg om jeg hadde flere tusen lesere? er det bare greit å skryte når man ligger på gjsnittsvekt eller over? tror dere virkelig at hun er MER opptatt av kropp enn baby fordi hun tok dette bildet like etter fødsel? folk tåler jo ikke dette fordi hun ikke representerer gjennomsnittet, og må finne på alle slags mulige grunner til at dette er feil. Det blir for dumt. det er like normalt for henne, som det er for andre med strekkmerker og bollemage. det er så mye jantelov og ansvarsfraskrivelse her i landet at jef blir satt ut. Anonymous poster hash: 719ab...016
Gråsonen Skrevet 29. november 2013 #30 Skrevet 29. november 2013 Fordi det faktisk er (tro det eller ei..) utrolig normalt med både strekkmerker og bolledeig 4 dager etter fødsel. Gjerne 4 måneder også. Greit at hun er stolt av kroppen sin, men hun viser et helt feil bilde av virkeligheten! Gjett hva..! Nå tror omtrent samtlige av de 200 000 (?) leserne hennes at de må slanke seg både før, under og etter graviditeten. Det er også helt unødvendig å legge ut slike bilder når det allerede er så stort fokus på kropp her i verden! De fleste ser jo ikke ut sånn FØR de blir gravide en gang! Hun viser sin virkelighet av barselkvinnen. Hvorfor er det et problem at de færreste ser ut som henne på fjerde dagen? Hvordan kan du vite hva leserne hennes føler? Kan du forklare hvorfor det er et poeng for deg å se en "normal" barselkvinnes kropp? De bildene fins der ute, men får liten oppmerksomhet - nettopp fordi de er så vanlige. Det er rart, det er greit med en gang kvinner med strekkmerker og bolledeig legger ut halvnakne bilder av seg selv, fordi da viser de "stolt frem en kropp som har båret frem et barn, og er stolt av den" , men hvis en som har fått tilbake superkroppen etter 4 dager gjør det samme.. Nei, da skal hele Norge blir helt satt ut. UFF! Du skjønner ikke forskjellen på et rett frem bilde av en normal kropp og en glamourmodellpose iført push-up og er selvrilfreds glis? Sistnevnte fra et menneske hvis (tilsynelatende) eneste fokus er kropp og selvdyrkelse som i tillegg har en ektefelle som mener Beyoncé er 20 kg overvektig? I dagens samfunn med kroppshysteri er det befriende med mennesker som viser frem alminnelige kropper. Selvforherligende mennesker sim skriker etter oppmerksomhet er slitsomt. Anonymous poster hash: d96dd...292 Skriker etter oppmerksomhet? Det er alle som klikker seg inn på bloggen hennes for å kritisere henne som gjør henne populær og som gir henne makt til å påvirke. Det er leserne som guffer henne opp, hun får det ikke til uten støttespillere. En av grunnene til at millioner av mennesker her i verden lider av spiseforstyrrelser, er at folk som fotballfrue blir sett på som "perfekt". Hun er ikke perfekt. Hun er undervektig, og får sin saueflokk til å tro at de må bli som henne. Javel, hvordan dokumenterer du at Ff har makt til å påføre noen spiseforstyrrelser? Det er temmelig drøyt og det henger ikke på greip! Det er fåtallet av nybakte mødre som ser ut som det 4 dager etter fødselen. Det sier vel sitt om hva som er vanlig. Det er helt NORMALT å se sånn ut, men det er kanskje ikke så vanlig. Mer vanlig med bollemage. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan dette kan gi spiseforstyrrelser? Hun fronter ikke sultedietter. Hun spiser lavkarbo og trener. Hun oppfordrer ingen til å ty til ekstreme dietter og slankemetoder. Skjerp dere! Anonymous poster hash: f78e5...4d3 Du skjønner ikke hvordan dette bidrar til flete kvinner med spiseforstyrrelser? Du har tydeligvis aldri slitt med vanskelig forhold til kropp og vekt på et nivå som kategoriseres som en spiseforstyrrelse. Du har tydeligvis ingen innsikt i hvordan en spiseforstyrrelse oppstår. Det skjer ikke ved å nistirre på fotballfruens kropp. Hva med å ta ansvar for egen helse? Hva med å ta ansvar for signaler? Mennesker med spiseforstyrrelser/forstyrret forhold til egen kropp har tendens til å finne inspirasjon hos andre med samme mønster. Proana, skinny-inspo, and so on. Jeg har _veldig_ god erfaring med spiseforstyrrelser i jobbsammenheng. Når man har en spesiell posisjon i samfunnet så bør man ta ansvar for det, verdt og merke seg at hun har valgt denne stillingen selv, skapt sin egen jobb og sitt eget varemerke. Ja, selvfølgelig skal hun få være så stolt som hun vil og alt det der. Men det rettferdiggjør ikke handlingen. Synes det viser ukritisk handling/tenking. Som sagt, det er ikke noe spesielt med kroppen hennes.. Det er signalet jeg reagerer på. Det er så tydelig, vanskelig for meg å fatte at ikke andre "ser" motivet bak fasaden.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #31 Skrevet 29. november 2013 hvilket "feil signal" hadde du reagert på om noen med bollemsge hadde lagy ut dette bildet da? da er det vel helt greit? det er så dobbeltmoralsk Anonymous poster hash: 719ab...016
DaenerysStorm Skrevet 29. november 2013 #32 Skrevet 29. november 2013 Jeg driter i hele Fotballfrua... Det jeg ikke liker med det bildet er drittungene som kommenterer sånt som "Der ser dere jenter, dere trenger ikke se slaskete ut selv om dere nettopp har født!" "Når hu klarer det klarer dere andre det også!" Dette gjerne fra 16-18 år gamle gutter selvsagt. Er vel strengt tatt ikke normalt å klare å trene omtrent som normalt frem til en uke før fødselen. Hu er vel glansbildet på enkelt svangerskap og simpel fødsel. Så ja, bildet sender feil signaler for det er dessverre veldig mange hjernedøde mennesker (fjortisser) som nå har blitt enda mer positive til å bli gravide!
Gjest meg&mini Skrevet 29. november 2013 #33 Skrevet 29. november 2013 Jeg har faktisk ikke noe imot at hun legger ut et bilde av seg selv rett etter fødsel, men MÅTTE det være i undertøy? Hun kunne hatt på seg en tights og t-skjorte, hatt håret i tut og lite sminke. Hun hadde sikkert vært på sitt vakreste og strålt som sola, som nybakt mor. I tillegg hadde hun fått vist fram kroppen sin, siden det var så veldig viktig;)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #34 Skrevet 29. november 2013 Som Trond Viggo synger om- tenke sjæl! De fleste skjønner vel at livet er ulikt for alle, men særlig for unge jenter hadde det vært fint om fotballfrue kunne tatt opp at ikke alle ser ut som henne fire dager etter fødsel og at det er helt normalt! Selv med trening og godt kosthold. Dette er også noe jordmødre snakker om før fødsel, at man ikke bør regne med å se ut som før og å komme inn i gamle jeans rett etter fødsel. Gjør man det så se på det som en bonus! Anonymous poster hash: 14e65...25c
Nodisc Skrevet 29. november 2013 #35 Skrevet 29. november 2013 Herregud, alle må få være stolt over kroppen sin! Shame on all of you, som ikke kan støtte en veltrent kropp men en "lubben" en. Det er jo heller mennesker som dere som bidrar til slankeproblemer og kroppsfiksering når dere setter det skillet. Syns det lyse sjalusi laaaaaaaaang vei.. HUN ER SEXY OG LYKKELIG, get over it!
Bustetroll Skrevet 29. november 2013 #36 Skrevet 29. november 2013 Jeg driter i hele Fotballfrua... Det jeg ikke liker med det bildet er drittungene som kommenterer sånt som "Der ser dere jenter, dere trenger ikke se slaskete ut selv om dere nettopp har født!" "Når hu klarer det klarer dere andre det også!" Dette gjerne fra 16-18 år gamle gutter selvsagt. Er vel strengt tatt ikke normalt å klare å trene omtrent som normalt frem til en uke før fødselen. Hu er vel glansbildet på enkelt svangerskap og simpel fødsel. Så ja, bildet sender feil signaler for det er dessverre veldig mange hjernedøde mennesker (fjortisser) som nå har blitt enda mer positive til å bli gravide! haha skal frua få skylda for tenåringsgraviditeter også nå? *fnis* HALLO!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #37 Skrevet 29. november 2013 Kjenner ikke så godt til denne jenta, men utrolig hvor selvsentrert hun virker. hun burde være oppmerksom på hvor mange unge jenter som leser bloggen hennes og som får et forvridd bilde av hvordan barseltiden er for de fleste/for mange. hun er ikke noe forbilde, hun virker spiseforstyrret. leste at hun skeier ut med en kopp te. det er ikke bra. Anonymous poster hash: f6bf4...8cb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #38 Skrevet 29. november 2013 "- Det at Caroline er opptatt av å se så bra ut så kort tid etter fødselen, er vel strengt tatt bare bra ? Det verste som finnes er jo mennesker som lar seg selv forfalle totalt kun fordi de fikk barn, og begrunner sin overvekt deretter.Jeg må rett og slett bare spørre alle dere som mener hun gjør noe grusomt galt ved å legge ut dette bildet, HVORDAN kan et bilde av henne gjøre henne til en dårlig mor for sitt barn?. Hvordan i allverden vet dere at hun ikke retter all sin fokus mot hennes nyfødte datter, noe jeg uansett er helt sikker på at hun gjør ? Skriver Rannveig Heitmann." Anonymous poster hash: 3b03d...81f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #39 Skrevet 29. november 2013 Jeg driter i hele Fotballfrua... Det jeg ikke liker med det bildet er drittungene som kommenterer sånt som "Der ser dere jenter, dere trenger ikke se slaskete ut selv om dere nettopp har født!" "Når hu klarer det klarer dere andre det også!" Dette gjerne fra 16-18 år gamle gutter selvsagt. Er vel strengt tatt ikke normalt å klare å trene omtrent som normalt frem til en uke før fødselen. Hu er vel glansbildet på enkelt svangerskap og simpel fødsel. Så ja, bildet sender feil signaler for det er dessverre veldig mange hjernedøde mennesker (fjortisser) som nå har blitt enda mer positive til å bli gravide! åja, det er slik det henger sammen. Du liker det ikke fordi du er bekymret for "de hjernedøde mennesker". Du fremstår langt mindre moden og reflektert enn fotballfrue med en slik kommentar. Hvorfor bryr du deg om hva 16årige unggutter lirer av seg? Hvor får du det fra at det ikke er normalt å trene frem mot termin? kjenner mange som har gjort det. blandt annet min beste venninne. Hun er helt normalvektig, spiser hva hun vil og har masse fine former. Men her haddefolk såklart ikke reagert! Det er ikke bare slanke folk på lavkarbo som trener frem mot fødsel, og det er jo kjempebra Anonymous poster hash: 719ab...016
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #40 Skrevet 29. november 2013 Herregud, alle må få være stolt over kroppen sin! Shame on all of you, som ikke kan støtte en veltrent kropp men en "lubben" en. Det er jo heller mennesker som dere som bidrar til slankeproblemer og kroppsfiksering når dere setter det skillet. Syns det lyse sjalusi laaaaaaaaang vei.. HUN ER SEXY OG LYKKELIG, get over it! Veltrent kropp? Heller en utsulta kropp. Jeg synes ikke det er pent med skinn og bein, og det synes ikke de fleste heterofile menn heller. Finnes ikke sjalu, synes ikke det er pent med skinn, bein og sixpack! Vil ikke si det er særlig sunt å gå på lavkarbo, spesielt når man en gravid, og det vet jeg de fleste leger også mener. Blir litt gal av at alle som mener det er vulgært å legge ut slike bilder blir stemplet som sjalu. Hadde jeg gjort noe sånt, 4 dager etter fødsel eller ikke fødsel hadde folk i min omgangskrets trodd jeg hadde mista hodet. Anonymous poster hash: e54ca...a5b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #41 Skrevet 29. november 2013 Kjenner ikke så godt til denne jenta, men utrolig hvor selvsentrert hun virker. hun burde være oppmerksom på hvor mange unge jenter som leser bloggen hennes og som får et forvridd bilde av hvordan barseltiden er for de fleste/for mange. hun er ikke noe forbilde, hun virker spiseforstyrret. leste at hun skeier ut med en kopp te. det er ikke bra. Anonymous poster hash: f6bf4...8cb det er ikke et forvridd bilde av barseltiden. Dere må slutte å si det. er ikke bare overvekt og strekkmerker som representerer det normale etter svskap og fødsel. hun har skrevet flere ganger at hun spiser godteri om hun vil. Anonymous poster hash: 719ab...016
Lammelåret Skrevet 29. november 2013 #42 Skrevet 29. november 2013 Herregud, alle må få være stolt over kroppen sin! Shame on all of you, som ikke kan støtte en veltrent kropp men en "lubben" en. Det er jo heller mennesker som dere som bidrar til slankeproblemer og kroppsfiksering når dere setter det skillet. Syns det lyse sjalusi laaaaaaaaang vei.. HUN ER SEXY OG LYKKELIG, get over it! Veltrent kropp? Heller en utsulta kropp. Jeg synes ikke det er pent med skinn og bein, og det synes ikke de fleste heterofile menn heller. Finnes ikke sjalu, synes ikke det er pent med skinn, bein og sixpack! Vil ikke si det er særlig sunt å gå på lavkarbo, spesielt når man en gravid, og det vet jeg de fleste leger også mener. Blir litt gal av at alle som mener det er vulgært å legge ut slike bilder blir stemplet som sjalu. Hadde jeg gjort noe sånt, 4 dager etter fødsel eller ikke fødsel hadde folk i min omgangskrets trodd jeg hadde mista hodet. Anonymous poster hash: e54ca...a5b Det er altså viktig hva "de fleste heterofile menn" synes om kroppen til Caroline?!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #43 Skrevet 29. november 2013 Herregud, alle må få være stolt over kroppen sin! Shame on all of you, som ikke kan støtte en veltrent kropp men en "lubben" en. Det er jo heller mennesker som dere som bidrar til slankeproblemer og kroppsfiksering når dere setter det skillet. Syns det lyse sjalusi laaaaaaaaang vei.. HUN ER SEXY OG LYKKELIG, get over it! Veltrent kropp? Heller en utsulta kropp. Jeg synes ikke det er pent med skinn og bein, og det synes ikke de fleste heterofile menn heller.Finnes ikke sjalu, synes ikke det er pent med skinn, bein og sixpack! Vil ikke si det er særlig sunt å gå på lavkarbo, spesielt når man en gravid, og det vet jeg de fleste leger også mener. Blir litt gal av at alle som mener det er vulgært å legge ut slike bilder blir stemplet som sjalu. Hadde jeg gjort noe sånt, 4 dager etter fødsel eller ikke fødsel hadde folk i min omgangskrets trodd jeg hadde mista hodet. Anonymous poster hash: e54ca...a5b takk så hyggelig sagt av deg. At tynne folk utsultet ut og at ingen mannfolk.liker dem. Nå følte jeg meg bra her jeg sitter. Alltid vært tynn, og greier ikke legge på meg. Det er mennesker som sier slik som gjør at andre dår dårlig selvtillit, ikke fotballfrue. Anonymous poster hash: 719ab...016
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #44 Skrevet 29. november 2013 Herregud, alle må få være stolt over kroppen sin! Shame on all of you, som ikke kan støtte en veltrent kropp men en "lubben" en. Det er jo heller mennesker som dere som bidrar til slankeproblemer og kroppsfiksering når dere setter det skillet. Syns det lyse sjalusi laaaaaaaaang vei.. HUN ER SEXY OG LYKKELIG, get over it!Veltrent kropp? Heller en utsulta kropp. Jeg synes ikke det er pent med skinn og bein, og det synes ikke de fleste heterofile menn heller.Finnes ikke sjalu, synes ikke det er pent med skinn, bein og sixpack! Vil ikke si det er særlig sunt å gå på lavkarbo, spesielt når man en gravid, og det vet jeg de fleste leger også mener. Blir litt gal av at alle som mener det er vulgært å legge ut slike bilder blir stemplet som sjalu. Hadde jeg gjort noe sånt, 4 dager etter fødsel eller ikke fødsel hadde folk i min omgangskrets trodd jeg hadde mista hodet. Anonymous poster hash: e54ca...a5b takk så hyggelig sagt av deg. At tynne folk utsultet ut og at ingen mannfolk.liker dem. Nå følte jeg meg bra her jeg sitter. Alltid vært tynn, og greier ikke legge på meg. Det er mennesker som sier slik som gjør at andre dår dårlig selvtillit, ikke fotballfrue. Anonymous poster hash: 719ab...016 Da passer du jo inn i den idealen de fleste streber etter. Er vel flertallet som er enig i at hun ser bra ut. Ville bare få fram at alle er forskjellige når det kommer til hva som er en perfekt kropp. Du fikk det til å høres ut som ALLE ønsket seg det, og at alle som ikke hadde det var sjalue. Anonymous poster hash: e54ca...a5b
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. november 2013 #45 Skrevet 29. november 2013 Det jeg ikke skjønner er hvorfor man i det hele tatt føler behov for å stamme melkesprengte pupper inn i en push-up bh, og et blødende underliv inn i en blondetruse, for å først og fremst fremstå som sexy- bare 4 dager etter fødsel? HVORFOR? Ja, hun ser flott ut, og det er ingen grunn til å mobbe henne. Kroppen hennes er slik den er, og den er fantastisk av den enkle grunn at den har båret fram et barn. Men hva ER denne greia med å føle at man må fremstå som et objekt og å søke bekreftelse ved å vise seg frem i undertøyet? Både generelt og etter en fødsel? Og det gjelder både henne og alle andre som gjør dette.. Jeg skjønner det ikke, og kommer aldri til å skjønne det. Men så er jeg fullstendig trygg på meg selv da, både fysisk og emosjonelt. Jeg trenger liksom ikke vise meg frem for alle og enhver for å ha det bra med meg selv, for å være stolt av kroppen min. Det holder med mannen min, for å si det sånn. For det er nå vel bare han som trenger å se at jeg er sexy. Hva andre mener betyr jo nada.
lillesmula Skrevet 29. november 2013 #46 Skrevet 29. november 2013 Det jeg ikke skjønner er hvorfor man i det hele tatt føler behov for å stamme melkesprengte pupper inn i en push-up bh, og et blødende underliv inn i en blondetruse, for å først og fremst fremstå som sexy- bare 4 dager etter fødsel? HVORFOR? Ja, hun ser flott ut, og det er ingen grunn til å mobbe henne. Kroppen hennes er slik den er, og den er fantastisk av den enkle grunn at den har båret fram et barn. Men hva ER denne greia med å føle at man må fremstå som et objekt og å søke bekreftelse ved å vise seg frem i undertøyet? Både generelt og etter en fødsel? Og det gjelder både henne og alle andre som gjør dette.. Jeg skjønner det ikke, og kommer aldri til å skjønne det. Men så er jeg fullstendig trygg på meg selv da, både fysisk og emosjonelt. Jeg trenger liksom ikke vise meg frem for alle og enhver for å ha det bra med meg selv, for å være stolt av kroppen min. Det holder med mannen min, for å si det sånn. For det er nå vel bare han som trenger å se at jeg er sexy. Hva andre mener betyr jo nada. Godt skrevet
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #47 Skrevet 29. november 2013 Skjønner godt at hun har valgt å fjerne bildet, men internett er internett. Nå florerer jo dette undertøysbildet overalt. Håper hun er fornøyd med at alle pappaene i den fremtidige barnehagen til datteren sin har sett henne posere i sexy undertøy. Anonymous poster hash: 907d1...41f
DaenerysStorm Skrevet 30. november 2013 #48 Skrevet 30. november 2013 Jeg driter i hele Fotballfrua... Det jeg ikke liker med det bildet er drittungene som kommenterer sånt som "Der ser dere jenter, dere trenger ikke se slaskete ut selv om dere nettopp har født!" "Når hu klarer det klarer dere andre det også!" Dette gjerne fra 16-18 år gamle gutter selvsagt. Er vel strengt tatt ikke normalt å klare å trene omtrent som normalt frem til en uke før fødselen. Hu er vel glansbildet på enkelt svangerskap og simpel fødsel. Så ja, bildet sender feil signaler for det er dessverre veldig mange hjernedøde mennesker (fjortisser) som nå har blitt enda mer positive til å bli gravide! haha skal frua få skylda for tenåringsgraviditeter også nå? *fnis* HALLO!! Leser du det jeg skriver ell? Lurer på hvor akkurat det står... Litt forskjell på det du sier og at det finnes hjernedøde mennesker som tror det er sånn og nå tror det skjer de også! Til info finnes det mange der ute som har det å legge på seg som en av de store grunnene til å IKKE få barn. HALLO!!
DaenerysStorm Skrevet 30. november 2013 #49 Skrevet 30. november 2013 Jeg driter i hele Fotballfrua... Det jeg ikke liker med det bildet er drittungene som kommenterer sånt som "Der ser dere jenter, dere trenger ikke se slaskete ut selv om dere nettopp har født!" "Når hu klarer det klarer dere andre det også!" Dette gjerne fra 16-18 år gamle gutter selvsagt. Er vel strengt tatt ikke normalt å klare å trene omtrent som normalt frem til en uke før fødselen. Hu er vel glansbildet på enkelt svangerskap og simpel fødsel. Så ja, bildet sender feil signaler for det er dessverre veldig mange hjernedøde mennesker (fjortisser) som nå har blitt enda mer positive til å bli gravide! åja, det er slik det henger sammen. Du liker det ikke fordi du er bekymret for "de hjernedøde mennesker". Du fremstår langt mindre moden og reflektert enn fotballfrue med en slik kommentar. Hvorfor bryr du deg om hva 16årige unggutter lirer av seg? Hvor får du det fra at det ikke er normalt å trene frem mot termin? kjenner mange som har gjort det. blandt annet min beste venninne. Hun er helt normalvektig, spiser hva hun vil og har masse fine former. Men her haddefolk såklart ikke reagert! Det er ikke bare slanke folk på lavkarbo som trener frem mot fødsel, og det er jo kjempebra Anonymous poster hash: 719ab...016 Fordi jeg tenker på de stakkars jentene som en dag får unge med disse...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2013 #50 Skrevet 30. november 2013 Det er like normalt å IKKE ha strekkmerker! Hehe... Nei. Greit å sjekke opp før man sprer falsk informasjon eller? Rundt 80-90% av alle kvinner får strekkmerker i løpet av livet. Anonymous poster hash: 1520d...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå