Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 For 3 år siden hadde jeg en TVT operasjon, og på etterkontrollen der ble det tatt invendig ultralyd. Gynekologen som gjorde det fortalte meg at hun trodde jeg var gravid, og viste en liten pose i livmoren. Det viste seg etter noen uker at jeg ikke var det, og jeg har ikke tenkt noe mer over det.Vi har ett barn fra før, som er 6 år. Nå har vi prøvd i 16 mnd. uten at noe skjer. For 3 mnd. siden var jeg til gynekolog igjen, en annen, og det ble tatt en rekke prøver. Jeg var tilbake der i går og gyn. klødde seg veldig i hodet da han ser en pose med væske i i livmoren. Han forteller at han trodde jeg var veldig tidlig gravid da jeg var der for 3 mnd. siden, for det samme viste seg på innvendig ul den gang også. Han kunne ikke forklare dette på noen måte, men han har tatt prøver i livmoren og henvist til kikkhullsoperasjon for å ta en nærmere titt.Jeg er litt bekymret, ikke noe kult når gyn kaller det "interessant funn".. Har noen vært borti dette? Anonymous poster hash: 29684...a17
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Det er ingen cyste, det var gyn helt sikker på. Denne "posen" er akkurat som en tom fostersekk, og ligger midt i livmoren.. Anonymous poster hash: 29684...a17
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Kanskje du var gravid i en tidlig fase men stoppet utviklingen? Kroppen har altså ikke klart å fjerne? Søsteren min var gravid og sjekket på UL når hun var 3 måneder på vei, det var ingen foster, så ut som det stoppet rundt 4 uker på vei. Var en tom svart hulrom, og hun hadde hcg som viste graviditet. Anonymous poster hash: 01327...b1b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Her er det ingen hcg i blodet heller... Ikke så gyn klør deg i hodet Anonymous poster hash: 29684...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå