Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Ligger langflat med spysjuken og mannen må ta seg av begge ungene (og meg). Han er rasende, klager over å må lage mat, kan ikke handle etterpå for han er utslitt. Kjefter og smeller på ungene som griner. Banner som et uvær hvis han feks mister skjeen han mater minste med. Kom borti magen min midt rett etter jeg kastet opp, så jeg begynte å hyle av smerte. Da presterer han å kjefte og rope på meg! Jeg var helt idiot som hadde flyttet på meg, han kunne da faen ikke vite at jeg plutselig lå der jeg lå. Han ba om unnskyldning på oppfordring av meg etterpå, siden jenta vår ble redd. Kjenner jeg får helt avsmak av han! Svak, pinglete mann!!! Er han gal eller er alle menn slik? Anonymous poster hash: 6abc3...f08
MrsMilla Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Min mann tar i ekstra når jeg er sjuk, som jeg ville gjort for ham. Nå er det han som henter og leverer eksempelvis siden jeg er spysjuk. Det blir jo ekstra på ham siden jeg ikke fungerer godt nå, men vi må jo hjelpe hverandre for å få alt til å går rundt. Så gjør jeg det jeg kan. Normalt deler vi husarbeid 50/50 siden vi begge jobber fulltid. Men klart han blir sliten han også, og kortere lunte, slik jeg har når jeg er sliten.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Min mann er heldigvis veldig hensynsfull og tar i et ekstra tak når jeg er syk. Anonymous poster hash: 9f843...5d0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Selvfølgelig! Samtidig vet jeg hvor slitsomt det kan være med en syk partner og to små barn. Hadde min mann blitt syk i dag hadde jeg begynt å grine. Er gravid og uendelig sliten og kvalm etter en lang uke og tanken på å skulle ha alt ansvar hjemme er nesten så det får meg til å besvime. Anonymous poster hash: eaef4...f2a
snøsnø Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Høres ut som om det ikke er en mann du har i huset, men en bortskjemt drittunge! Hvis han ikke er vant til å lage mat, passe barn og handle samtidig, hvem er det da som gjør det til vanlig?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Normalt deler vi på det. Men når han er på jobbreise gjør selvsagt jeg alt. Skal sies at han blir ekstremt ufordragelig når han er sulten og stressa. Så en dårlig kombinasjon når han holdt på her etter jobb, før middagstider. Jeg blir uansett like sjokkert hver gang over hvor mye dritt man kan få ut av seg og hvordan man klarer å skylde på alle andre for alt. Alt overdrives og krisemaksimeres, skulle mange ganger tro det var ei kjerring jeg var sammen. Null selvinnsikt til å skjønne at dette skjer hver gang han er sliten og sulten, hva med å holde tilbake utbruddene... Hi Anonymous poster hash: 6abc3...f08
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Ja, her stiller han alltid opp. Og det er stort sett han som tar seg av barna hvis de er syke Han trenger ikke å bes, han gjør det av eget initiativ. Jeg tar det egentlig som en selvfølgelig at vi begge stiller opp for hverandre.... Anonymous poster hash: 7880a...ddc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå