sur klut Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Siste uka har fotballfruen pyntet huset til jul, stelt før mannen sin, født barn og kommet seg hjem fra sykehuset, Hun blogger og har en energi uten like. Kroppen er og kommet til bake til det normale. Hva har vi gjort? Vi sitter her og følger med på her eneste vending hun gjør. Når hun ikke oppdaterer bloggen sin, sittet vi en hel dag og venter spent på nyheten om barnet. Blir det KS mon tro? Hva skjer, hun føder normalt uten epidural. Mens vi har gitt opp å føde og fått ks for lenge siden siden epidural ikke tok bort alle smertene. Nå er kroppen kommet i form igjen, vi er misunnelige der og. Men vi spiser oss halvt i hjel, har hun passet vekta og kan stolt vise seg frem. Foreslår at vi formusmødrene får oss et liv selv. Det fortjerer vi virkelig.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Mange her er opptatt av henne og leser bloggen. Anonymous poster hash: 1cacb...c65
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Jeg klarer dessverre ikke denne fotballfruen lenger og psykologen min anbefaler ikke at jeg er inne på den bloggen da jeg har slitt med anoreksi og nå er "friskemeldt" men tenker fremdeles på hva jeg putter i munnen og spiser veldig mye frukt og grønt og lite behandlet mat. Synes ikke hun fronter et sunt ideeale, er mennesker som henne som har gjort meg syk. Anonymous poster hash: 89c83...908
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Jeg klarer dessverre ikke denne fotballfruen lenger og psykologen min anbefaler ikke at jeg er inne på den bloggen da jeg har slitt med anoreksi og nå er "friskemeldt" men tenker fremdeles på hva jeg putter i munnen og spiser veldig mye frukt og grønt og lite behandlet mat. Synes ikke hun fronter et sunt ideeale, er mennesker som henne som har gjort meg syk. Anonymous poster hash: 89c83...908 Stusselig å belaste henne for din sykdom. Hun lever på lavkarbo og trener over gjennomsnittet mye. Ikke rart hun er slank og muskuløs da. At du klikker deg inn på bloggen er ditt problem. Anonymous poster hash: 96b1b...34b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Jeg leser ikke bloggen, men er fascinert av innleggene her og oppstusset hun ellers synes å lage i media. Merkelig fenomen hele bloggverdenen, og foreløpig er hun vel selve prototypen på en rosablogger. Det jeg reagerer mest på er at det ikke virker som om hun skriver noe som helst av betydning, mener hun noe om noe? I hvert fall blir det aldri diskutert, det går mer i hva hun har på seg, hva hun spiser og trener og andre intetsigende ting.. Anonymous poster hash: 7c88e...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå