Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Han kommer hjem etter en hard uke borte på jobb. Og begynner med en gang å lage middag til oss. Etter jeg har fått både en varm velkomst å at han har vært på butikken. I kveld skal vi ut å kose oss sammen mens svigermor sitter barnevakt noen få timer. Han er verdens beste pappa å kjæreste ♥ Jeg er lykkelig rett å slett. Anonymous poster hash: 2c902...d55
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Og hva har du gjort? Han kommer sliten og lager middag? Hva har du gjort da? Anonymous poster hash: 8ec44...042
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Og hva har du gjort? Han kommer sliten og lager middag? Hva har du gjort da? Anonymous poster hash: 8ec44...042 Hva er det for slags svar?? Kjære vene, tror du virkelig ikke HI har gjort sin del? Hun skryter ganske enkelt av sin mann, helt lovlig og fortjent det, vel? Heldige deg, HI:) Anonymous poster hash: bbbf0...d27
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Og hva har du gjort? Han kommer sliten og lager middag? Hva har du gjort da? Anonymous poster hash: 8ec44...042 Hva er det for slags svar?? Kjære vene, tror du virkelig ikke HI har gjort sin del? Hun skryter ganske enkelt av sin mann, helt lovlig og fortjent det, vel? Heldige deg, HI:)Anonymous poster hash: bbbf0...d27 Hvorfor kunne ikke hun lage middag? Eller gått på butikken? Ikke bruk unger som unnskyldning. Og, ser ikke at hun har skrevet hva hun har gjort, bare hva mannen har gjort. Anonymous poster hash: 8ec44...042
Fullrulle86 Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Hun skryter mest sannsynlig for å vise at det faktisk finnes gode menn der ute i verden! Skulle mann trodd BIM er alle menn udugelige, utro og late skjønner ikke at noen klarer å finne innlegget provoserende!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Og hva har du gjort? Han kommer sliten og lager middag? Hva har du gjort da? Anonymous poster hash: 8ec44...042 Hva er det for slags svar?? Kjære vene, tror du virkelig ikke HI har gjort sin del? Hun skryter ganske enkelt av sin mann, helt lovlig og fortjent det, vel? Heldige deg, HI:)Anonymous poster hash: bbbf0...d27 Hvorfor kunne ikke hun lage middag? Eller gått på butikken? Ikke bruk unger som unnskyldning. Og, ser ikke at hun har skrevet hva hun har gjort, bare hva mannen har gjort. Anonymous poster hash: 8ec44...042 Jeg tipper du har en mann som er latere og feitere enn fat bastard. Jeg tipper også du er den som må gå på butikken hver uke og lage middag hver dag mens mannen enten jobber eller ligger på soffan Du er SJALUUUUUU Anonymous poster hash: c1829...54a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Og hva har du gjort? Han kommer sliten og lager middag? Hva har du gjort da? Anonymous poster hash: 8ec44...042 har selvfølgelig vært på jobb å tatt helgevasken :-) Anonymous poster hash: 2c902...d55
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Og hva har du gjort? Han kommer sliten og lager middag? Hva har du gjort da? Anonymous poster hash: 8ec44...042 Hva er det for slags svar?? Kjære vene, tror du virkelig ikke HI har gjort sin del? Hun skryter ganske enkelt av sin mann, helt lovlig og fortjent det, vel?Heldige deg, HI:)Anonymous poster hash: bbbf0...d27 Hvorfor kunne ikke hun lage middag? Eller gått på butikken? Ikke bruk unger som unnskyldning. Og, ser ikke at hun har skrevet hva hun har gjort, bare hva mannen har gjort. Anonymous poster hash: 8ec44...042 Jeg har ikke vært på butikken pga keg har levert unge, vært en tur på jobb, tatt helge vasken, hengt opp julegardiner, hentet unge i barnehagen. Vi eier ett rimelig stort hus så nå som hele huset er vasket syns jeg det er godt å bli vartet opp. Grunnen til at jeg skriver dette om min mann er på grunn av at jeg føler meg kjempe heldig som har funnet en mann som tar seg litt av meg og. Ikke som bare kommer hjem fra jobb å slenger seg på sofaen å trykker på pc eller mobil. Beklager at jeg sier dette men det virker som at du er skikkelig sjalu. Jeg gjør mitt her i huset, men når mannen kommer hjem å spør om han skal dra på butikken å handle sier jeg ikke nei takk til det. Å ikke jager jeg han bort fra kjøkkenet når han begynner å lage mat heller. Anonymous poster hash: 2c902...d55
*Miss Marple* Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Og hva har du gjort? Han kommer sliten og lager middag? Hva har du gjort da? Anonymous poster hash: 8ec44...042 Hva er det for slags svar?? Kjære vene, tror du virkelig ikke HI har gjort sin del? Hun skryter ganske enkelt av sin mann, helt lovlig og fortjent det, vel?Heldige deg, HI:)Anonymous poster hash: bbbf0...d27 Hvorfor kunne ikke hun lage middag? Eller gått på butikken? Ikke bruk unger som unnskyldning. Og, ser ikke at hun har skrevet hva hun har gjort, bare hva mannen har gjort. Anonymous poster hash: 8ec44...042 Er middagslaging og handling det eneste du gjør i huset iløpet av en uke? Hi skryter av mannen sin, ikke seg selv. Gjør det vondt å være så gretten?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Så deilig. Min mann er nok mer av typen som har lett for å slenge seg på sofaen med pcen. Vokst opp med en mamma som var kokk, servitør, oppvaskhjelp og personlig assistent. Han han en hel masse gode egenskaper, men akkurat det du peker på savner jeg selv i mitt ekteskap. Heldig du! Fortell han hvor flott han er. Anonymous poster hash: 9286b...d5c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Så deilig. Min mann er nok mer av typen som har lett for å slenge seg på sofaen med pcen. Vokst opp med en mamma som var kokk, servitør, oppvaskhjelp og personlig assistent. Han han en hel masse gode egenskaper, men akkurat det du peker på savner jeg selv i mitt ekteskap. Heldig du! Fortell han hvor flott han er. Anonymous poster hash: 9286b...d5c Han får høre veldig ofte hvor mye jeg setter pris på han ♥ Anonymous poster hash: 2c902...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå