Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hvem forlater en ettåring i mange timer???? Anonymous poster hash: 49658...0d2
Super-woman Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Blir lei meg av og tenke på hvor vondt barne har hatt :'( Kjenner jeg blir fysisk dårlig av å tanken på at noen drar fra barna sine. Å ett sykt barn i tillegg. Kunne ikke en av foreldrene holdt seg hjemme mens den ene dro til psykolog timen da?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 HELT horribelt. Håper de ALDRI får barn igjen!!! Anonymous poster hash: 53309...a68
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Fatter ikke at det er mulig engang!! Ufattelig trist, stakkars stakkars lille gutt:(( Anonymous poster hash: a653f...c26
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 DET lurte jeg og på!! Da mangler du noe i hodet, og er ikke skikket til å være forelder.. "Han brukte og sove på dette tidspunktet", også????!!!! Man drar jo for pokker ikke vekk fra en 1åring i flere timer!! Kjenner jeg blir så sint og forbanna.. Anonymous poster hash: 681f9...fa7
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Syke syke mennesker (dyr vil jeg heller kalle de) som aldri burde fått den dyrbare gaven et barn er.. hvil i fred lille venn, tenner lys for deg og gråter sammen med deg for kjærligheten du aldri fikk. Anonymous poster hash: 9d4d1...808
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Disse menneskene er komplett udugelige som foreldre! Er det virkelig mulig å være så stein stokk DUM?????! Blir helt sjokkert, jeg!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Min sønn er på samme alder som denne gutten. Jeg kunne ikke gått fra ham ett minutt en gang. Helt ufattelig! Anonymous poster hash: fb8e0...73b
geitemarken Skrevet 29. november 2013 #9 Skrevet 29. november 2013 Jeg vet jo at det meste er mulig, men denne trodde jeg rett og slett ikke var mulig! En ettåring (!!) ALENE i 2 timer (!!?!). Herre min hatt, når lille var så gammel var hun ikke alene et øyeblikk, hun måtte pent være med overalt.
*Miss Marple* Skrevet 29. november 2013 #10 Skrevet 29. november 2013 Jeg har en ettåring som 'alltid' sover to timer om formiddagen. Bortsett fra i dag. Da var det en gravemaskin som vekket henne og tanken på at jeg ikke skulle vært her for å hente og trøste gir meg klump i magen. Det mest utrolige er jo at de nekter straffeskyld og at ene advokaten 'tviler' på at det er en sak mot dem! Det er ulovlig å etterlate noen i hjelpeløs tilstand og en ettåring er helt og fullstendig hjelpeløs på egenhånd. Hver gang jeg løfter den lille varme kroppen tenker jeg på den kalde og livløse lille kroppen som ligger på sykehuset og som aldri skal få løpe og leke igjen. Hjerteskjærende i all sin gru. Små barn skal ikke dø, og ihvertfall ikke pga neglisjering (i beste fall) av de som skal være de tryggeste i livet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #11 Skrevet 29. november 2013 Jeg har sjølv mistet eit lite barn. Jeg klarer ikkje og opne linkene vedr den saken. Kommer det på nyheitene må jeg vekk. Anonymous poster hash: a9f00...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå