Gå til innhold

Venter vår fjerde jente :)

Anbefalte innlegg

Vil noen si meningene sine på navnene jeg tenker på? Om de er fine eller om jeg er helt på bærtur ;) Kom gjerne med forslag også! Jeg liker navn som er litt annerledes. Som er lette å si og egentlig litt korte navn, selv om mitt første forslag her ikke er i den kategorien :)

Villemo

Tilia

Vilja

Har tenkt på navn som Nomi, Fiona og Saga, men slått dem fra meg.

Mannen vil ha Josefine. Veldig fint, men langt og litt vanlig kanskje?

Takk for hjelp :D

Anonymous poster hash: 9cfb1...ef3
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144100810-venter-v%C3%A5r-fjerde-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine navn! Jeg liker Tilia allerbest, men synes også at Vilja er veldig pent. Men Villemo liker jeg ikke så godt...

Andre forslag som kanskje passer er Tindra og Vanja. Også fine navn, synes jeg!

Anonymous poster hash: 2a425...878

vil forslå Lilja det synes jeg er vakkert :) av dine liker jeg godt Tilla. Fiona er også utrolig fint,men ser at du har slått deg fra det navnet :). Josefine er veldig nydelig, et av mine favoritt navn,synes ikke det er vanlig eller kjedelig :)

Endret av olli bolli totti

Hva heter søskene da? :) Jeg liker Tilia godt, men ville skrevet det Thilia.Vilja er helt nydelig! Josefine er helt greit, og de andre navna synes jeg ikke noe om. 

Thalia og Thalie er også fine navn :)

Annonse

Liker Villemo - kult navn! Minner meg om Sagaen om Isfolket - der jeg hørte navnet første gangen.

Tilia er også fint. Vilja er jeg ikke så veldig glad i.. 

Liker veldig godt Noomi da - som du har slått fra deg! Syns det er kjempesøtt :) 

Andre forslag;

Ea

Dea

Livia

Elida

Olea

Mya

Minea

Wilma

Elea

Sanna

Tilje

Henny

Sina

Aida

Luna

Leona

Villemo er nydelig, men dessverre en Margit Sandemo-oppfinnelse, så hadde ikke blitt aktuelt her. Josefine er kult, Thilia med 'h' ok, Vilja blir alt for mye 'vilje' for meg og sikkert mange andre som bruker a-endringer (alt fra vestlendinger til østkantinger, trøndere og nordlendinger) ;)

Annonse

Tusen takk for svar alle sammen :) Her var mange fine forslag! Freja likte jeg godt.

**Cayenne**: Hvorfor er det "dessverre" en Margit Sandemo-oppfinnelse? Jeg har ikke lest isfolket,og vet egentlig ikke hvor jeg har Villemo fra.

Søstrene heter Elise, Alva og Stella.

Kom gjerne med flere forslag, det setter jeg stor pris på :)

Vil noen si meningene sine på navnene jeg tenker på? Om de er fine eller om jeg er helt på bærtur ;) Kom gjerne med forslag også! Jeg liker navn som er litt annerledes. Som er lette å si og egentlig litt korte navn, selv om mitt første forslag her ikke er i den kategorien :)

Villemo

Tilia

Vilja

Har tenkt på navn som Nomi, Fiona og Saga, men slått dem fra meg.

Mannen vil ha Josefine. Veldig fint, men langt og litt vanlig kanskje?

Takk for hjelp :D

Saga har vært min favoritt i kanskje 10 år, men for mannen er det bare navn på et verktøy. "Hent saga" :D hehe... synd, for jeg liker det godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...