Gå til innhold

Morkake fremre vegg

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne med morkaken på fremre vegg?

Hvordan har dere merket bevegelse/spark?

Jeg er idag uke 17+1. Trodde jeg kjente bevegelse for flere uker siden, men siden det ikke ble noe mer, så var det vel noe annet.

Jeg var på ul for en uke siden så vet at alt står bra til med babyen, men lengter etter å kjenne liv :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144100808-morkake-fremre-vegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tittet inn fra 3. Trimester. Er 2. Gangs, hadde morkaken på fremre vegg forrigegang. Kjente spark men ikke så veldig kraftig. (Stor forskjell fra sist og denne gang) mange må ut i uke 20. Så vidt jeg har hørt før de kjenner noe når morkaken er fremme.

Annonse

I mitt første svangerskap hadde jeg morkaken foran, kjente første sparket i uke 21. I andre lå morkaken bak og jeg kjente første sparka i uke 16. Sparkene var også på en måte svakere i første enn i andre. Så for min del så dempet morkaken mye av sparkene.

2.gangs. Har morkaken fremme. Egentlig ble jeg overrasket over at jeg hadde det for jeg har kjent ganske mye liv siden uke 13 og skikkelige spark siden forrige uke (uke 19). Er 20 uker nå og kjenner masse tydelige spark hver dag.

Anonymous poster hash: b4ae8...0f0

Jeg er tredjegangs og mistenkte lenge at jeg hadde morkaka foran da jeg ikke hadde kjent liv etter 18 uker. Da kjente jeg så smått halvveis inn i uke 19:) på oul viste det seg at jeg hadde rett. Kjenner litt hver dag og noen dager kan jeg kjenne fra utsiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...