Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #26 Skrevet 29. november 2013 Jeg har tatt 18, hvorav 12 i Norge. Har ikke blitt nektet. Anonymous poster hash: 6742b...0f4 Trist. Anonymous poster hash: 5296c...d00 Neida Det går veldig fint! Anonymous poster hash: 6742b...0f4 Har du ikke hørt om prevensjonsmiddel? Anonymous poster hash: e424c...6cb Hva når prevensjonen ikke virker? Jeg har blitt gravid på prevensjon 5 ganger, beholdt 2 av de gangene, etter 3 aborten søkte jeg om sterilisering, men siden jeg er under 25 år, ble det blankt avslag, med andre ord, vi risikerer at jeg må utføre flere aborter. Så de som sier det er så lett som å bruke prevensjon, de tenker ikke over at det er faktisk ikke slik at prevensjon fungerer for alle, og når man da heller ikke får lov til å utføre sterilisering.. Det er ikke bare bare.. Anonymous poster hash: af50d...b30 Det finnes så utrolig mange prevensjonsmidler. Bruker du p-piller, spøyte, stav, hormon eller kobberspiral osv. SAMTIDIG som mannen bruker kondom, så kan dere umulig bli gravide flere ganger. Anonymous poster hash: e17bd...a5a 2 av gangene er med spiral, begge typene.. Tåler ikke kondom, og har fått påvist at kroppen min avviser hormonprevensjon, det var da vi gikk for kobber spiral, ble likevel gravid! Så det er dessverre ikke SÅ lett som du skal ha det til nei. Jeg har bedt han sterilisere seg, men han kunne gjerne tenke seg flere barn, så det er jeg som må stå for prevensjonen.. Jeg tåler ikke prevensjon, og det jeg tåler har jeg blitt gravid på, jeg blir nektet sterilisering. Resultatet er at vi nå har gått 5 mnd uten sex, da jeg fikk en ny skremmer.. Tror heller ikke det blir mer sex før jeg er steril, men det kan også ende med at han forlater meg, fordi han har behov for sex, han starter allerede å gå på veggene av dette, og jeg er ikke 25 år før om 1,5 år.... Om dere tror det er så lett å utføre flere aborter for oss alle så tar dere feil, for noen av oss er det et helvete hver eneste gang. Anonymous poster hash: af50d...b30
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. november 2013 #27 Skrevet 29. november 2013 Til nr 27: Pass på så du ikke faller av den store hesten din!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #28 Skrevet 29. november 2013 Til nr 27: Pass på så du ikke faller av den store hesten din! Jeg er nyskjerrig. Hvordan var det for deg følelsesmessig å ta sååå mange aborter? Du virker ganske "hard" på en måte. Anonymous poster hash: 8e106...be4
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #29 Skrevet 29. november 2013 Jeg tåler ikke ingen form for prevensjon . Har blitt gravid både med P piller, kondom og angerpille. I tillegg er jeg ekstremt fruktbar og har vært gravid 12 ganger . Min kropp , mitt valg ! Da har du åtte barn da? Anonymous poster hash: dadce...b7d
Gjest Kira Skrevet 29. november 2013 #30 Skrevet 29. november 2013 Tråden er ryddet for upassende kommentarer, samt sitering av disse. Kira Brukermoderator
*Lissi* Skrevet 29. november 2013 #31 Skrevet 29. november 2013 Aner ikke om det er noen maks grense når det gjelder aborter. Hadde jeg tatt abort så mange aner som 4, hadde jeg vert rimelig skamfull. Nå tenker jeg selvsagt på de som bruker abort som prevensjon. En ting at prevensjon kan svikte, men da må man ta grep.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. november 2013 #32 Skrevet 29. november 2013 De to første tok jeg når jeg var ganske ung 17 og 18 år og den når jeg var 18 år var pga en voldtekt. Jeg var alt for ung og ikke klar for barn i det hele tatt. De to andre tok jeg rundt 30 års alderen og begge gangene var det prevensjon som sviktet og det var ting i livet mitt som gjorde at jeg ikke kunne få barn akkurat da. Angrer ikke på noen av de og det var det eneste riktige å gjøre alle gangene.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #33 Skrevet 29. november 2013 Trist.... Anonymous poster hash: 11dba...a0a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #34 Skrevet 29. november 2013 De to første tok jeg når jeg var ganske ung 17 og 18 år og den når jeg var 18 år var pga en voldtekt. Jeg var alt for ung og ikke klar for barn i det hele tatt. De to andre tok jeg rundt 30 års alderen og begge gangene var det prevensjon som sviktet og det var ting i livet mitt som gjorde at jeg ikke kunne få barn akkurat da. Angrer ikke på noen av de og det var det eneste riktige å gjøre alle gangene. Hva med å adoptere barna bort? Er nok av de som står i årevis på liste for å få lov til å adoptere Anonymous poster hash: 7db86...805
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #35 Skrevet 29. november 2013 lett å få det en 4. gang? Må man ikke da søke..? Er det bare å skrive 'dårlig økonomi' så går det gjennom? Kan understreke at jeg har aldri tatt en abort i mitt liv! Men vet om ei dette gjelder:/ Må si jeg selv syntes det er MOTBYDLIG å bruke abort som et prevensjonsmiddel:( Anonymous poster hash: e424c...6cb Jøss, tre ganger... Huff, ikke bra! Anonymous poster hash: 1de9f...928
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #36 Skrevet 29. november 2013 De to første tok jeg når jeg var ganske ung 17 og 18 år og den når jeg var 18 år var pga en voldtekt. Jeg var alt for ung og ikke klar for barn i det hele tatt. De to andre tok jeg rundt 30 års alderen og begge gangene var det prevensjon som sviktet og det var ting i livet mitt som gjorde at jeg ikke kunne få barn akkurat da. Angrer ikke på noen av de og det var det eneste riktige å gjøre alle gangene. Hva med å adoptere barna bort?Er nok av de som står i årevis på liste for å få lov til å adoptere Anonymous poster hash: 7db86...805 Adopsjon? I Norge? Det er faktisk ikke bare bare... Dessuten, hvorfor i alle dager skal man dømme andre pga dette? Vil tro de har en jæ%#lig god grunn! Min søster har vært igjennom 8 aborter på 5 år. Ikke fordi hun ikke bryr seg om prevensjon, de prøver faktisk å bli gravide. Men hver gang hun blir gravid så er det noe alvorlig galt med fosteret. En gang manglet embryoet hjerne, andre gangen var det hull i hjertet, det har ikke vært forenelig med liv noen av gangene. Og hver gang må hun igjennom en ny abort. Merker jeg blir FORBANNA når folk dømmer andre pga antall aborter, dere vet ikke grunnen!! Anonymous poster hash: efdb6...b6d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #37 Skrevet 29. november 2013 De to første tok jeg når jeg var ganske ung 17 og 18 år og den når jeg var 18 år var pga en voldtekt. Jeg var alt for ung og ikke klar for barn i det hele tatt. De to andre tok jeg rundt 30 års alderen og begge gangene var det prevensjon som sviktet og det var ting i livet mitt som gjorde at jeg ikke kunne få barn akkurat da. Angrer ikke på noen av de og det var det eneste riktige å gjøre alle gangene. Hva med å adoptere barna bort?Er nok av de som står i årevis på liste for å få lov til å adoptere Anonymous poster hash: 7db86...805 Adopsjon? I Norge? Det er faktisk ikke bare bare... Dessuten, hvorfor i alle dager skal man dømme andre pga dette? Vil tro de har en jæ%#lig god grunn! Min søster har vært igjennom 8 aborter på 5 år. Ikke fordi hun ikke bryr seg om prevensjon, de prøver faktisk å bli gravide. Men hver gang hun blir gravid så er det noe alvorlig galt med fosteret. En gang manglet embryoet hjerne, andre gangen var det hull i hjertet, det har ikke vært forenelig med liv noen av gangene. Og hver gang må hun igjennom en ny abort. Merker jeg blir FORBANNA når folk dømmer andre pga antall aborter, dere vet ikke grunnen!! Anonymous poster hash: efdb6...b6d Det er noe annet i hennes tilfelle. Ikke den type aborter det snakkes om her. Må uansett være forferdelig for henne. Håper hun lykkes etterhvert. Anonymous poster hash: 5296c...d00
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #38 Skrevet 29. november 2013 Skjønner ikke hvordan det er mulig å ta så mange jeg .. Skjønner ikke !!! Anonymous poster hash: 053dd...3b8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #39 Skrevet 29. november 2013 De to første tok jeg når jeg var ganske ung 17 og 18 år og den når jeg var 18 år var pga en voldtekt. Jeg var alt for ung og ikke klar for barn i det hele tatt. De to andre tok jeg rundt 30 års alderen og begge gangene var det prevensjon som sviktet og det var ting i livet mitt som gjorde at jeg ikke kunne få barn akkurat da. Angrer ikke på noen av de og det var det eneste riktige å gjøre alle gangene. Hva med å adoptere barna bort?Er nok av de som står i årevis på liste for å få lov til å adoptere Anonymous poster hash: 7db86...805 Adopsjon? I Norge? Det er faktisk ikke bare bare... Dessuten, hvorfor i alle dager skal man dømme andre pga dette? Vil tro de har en jæ%#lig god grunn! Min søster har vært igjennom 8 aborter på 5 år. Ikke fordi hun ikke bryr seg om prevensjon, de prøver faktisk å bli gravide. Men hver gang hun blir gravid så er det noe alvorlig galt med fosteret. En gang manglet embryoet hjerne, andre gangen var det hull i hjertet, det har ikke vært forenelig med liv noen av gangene. Og hver gang må hun igjennom en ny abort. Merker jeg blir FORBANNA når folk dømmer andre pga antall aborter, dere vet ikke grunnen!! Anonymous poster hash: efdb6...b6d Det er noe annet i hennes tilfelle. Ikke den type aborter det snakkes om her. Må uansett være forferdelig for henne. Håper hun lykkes etterhvert. Anonymous poster hash: 5296c...d00 Ja, det er helt grusomt for henne Vi krysser alt som krysses kan for at de lykkes snart Jeg regnet ikke med at det var tilfeller som dette det blir siktet til heller. Men poenget mitt er at folk er så sykt opptatt med å forhåndsdømme. Greit søstra mi har en "gyldig" grunn. Men vi vet jo ikke om de andre kvinnene som har tatt mange aborter har opplevd det samme. Ikke alle orker å snakke om det. Derfor MÅ vi være forsiktige før vi uttaler oss... Anonymous poster hash: efdb6...b6d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #40 Skrevet 29. november 2013 Abort er lovlig. Slutt å døm andre Anonymous poster hash: cf4c4...158
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. november 2013 #41 Skrevet 29. november 2013 Nr 34 : tror du har sett for mange amerikanske filmer. Det er ikke vanlig med adopsjon i Norge. Dessuten har jeg høyrisikosvangerskap så det er ikke bare å gå gravid for meg.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #42 Skrevet 29. november 2013 kondom?? Jeg har tatt 18, hvorav 12 i Norge. Har ikke blitt nektet. Anonymous poster hash: 6742b...0f4 Trist. Anonymous poster hash: 5296c...d00 Neida Det går veldig fint! Anonymous poster hash: 6742b...0f4 Har du ikke hørt om prevensjonsmiddel? Anonymous poster hash: e424c...6cb Hva når prevensjonen ikke virker? Jeg har blitt gravid på prevensjon 5 ganger, beholdt 2 av de gangene, etter 3 aborten søkte jeg om sterilisering, men siden jeg er under 25 år, ble det blankt avslag, med andre ord, vi risikerer at jeg må utføre flere aborter. Så de som sier det er så lett som å bruke prevensjon, de tenker ikke over at det er faktisk ikke slik at prevensjon fungerer for alle, og når man da heller ikke får lov til å utføre sterilisering.. Det er ikke bare bare.. Anonymous poster hash: af50d...b30 Anonymous poster hash: e424c...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #43 Skrevet 29. november 2013 De to første tok jeg når jeg var ganske ung 17 og 18 år og den når jeg var 18 år var pga en voldtekt. Jeg var alt for ung og ikke klar for barn i det hele tatt. De to andre tok jeg rundt 30 års alderen og begge gangene var det prevensjon som sviktet og det var ting i livet mitt som gjorde at jeg ikke kunne få barn akkurat da. Angrer ikke på noen av de og det var det eneste riktige å gjøre alle gangene. Hva med å adoptere barna bort?Er nok av de som står i årevis på liste for å få lov til å adoptereAnonymous poster hash: 7db86...805 Adopsjon? I Norge? Det er faktisk ikke bare bare... Dessuten, hvorfor i alle dager skal man dømme andre pga dette? Vil tro de har en jæ%#lig god grunn! Min søster har vært igjennom 8 aborter på 5 år. Ikke fordi hun ikke bryr seg om prevensjon, de prøver faktisk å bli gravide. Men hver gang hun blir gravid så er det noe alvorlig galt med fosteret. En gang manglet embryoet hjerne, andre gangen var det hull i hjertet, det har ikke vært forenelig med liv noen av gangene. Og hver gang må hun igjennom en ny abort. Merker jeg blir FORBANNA når folk dømmer andre pga antall aborter, dere vet ikke grunnen!! Anonymous poster hash: efdb6...b6d Har ikke dømt verken deg eller andre. Bare undres av og til hvorfor folk ikke heller velger å adoptere bort barnet. Vet at feil kan skje selv med prevansjon og har dessverre vært borti at damer i min omgangskrets har sett seg nødt til å ta abort pga alvorlige feil på barnet som gjør at det uansett ikke ville overlevd utenfor morsliv. Anonymous poster hash: 7db86...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå