Gå til innhold

Hvis man har tatt abort 3 ganger, er det da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lett å få det en 4. gang? Må man ikke da søke..? Er det bare å skrive 'dårlig økonomi' så går det gjennom? Kan understreke at jeg har aldri tatt en abort i mitt liv! Men vet om ei dette gjelder:/ Må si jeg selv syntes det er MOTBYDLIG å bruke abort som et prevensjonsmiddel:(

Anonymous poster hash: e424c...6cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusina mi hadde hatt 6 aborter da hun var 19, og da var det visst snakk om at hun kunne risikere å bli nektet flere.

Anonymous poster hash: b41af...206

Skrevet

Fyttikatta! Er det vanlig å ta så mange aborter???

Har ikke folk hørt om prevensjon?? :(

Anonymous poster hash: f559b...bcf
Skrevet

Jeg har tatt 18, hvorav 12 i Norge. Har ikke blitt nektet.

Anonymous poster hash: 6742b...0f4
Skrevet

Trist. :(

Anonymous poster hash: 5296c...d00

Skrevet

Så lenge du er innafor de 12 første ukene tror jeg ikke det finnes noen lovhjemmel som sier at du kan bli nektet abort etter så og så mange ganger.

Anonymous poster hash: c2f38...83c

Skrevet

Vet at dessverre så er det endel som bruker abort som prevansjonsmiddel, skulle nesten ønske det var en maksgrense og at om du tok feks. 5 aborter så ble du automatisk sterilisert.

Anonymous poster hash: 7db86...805

Skrevet

Nei du må ikke søke. Har selv tatt 4.

Skrevet

Nei, det er ikke ulovlig. Kjenner en som har tatt ni aborter (muligens flere siden den gang).

Anonymous poster hash: 3aa7c...b1f

Skrevet

Neida :) Det går veldig fint!

Skrevet

ojojoj, nå ble jeg virkelig sjokkert!! Trodde 4 var helt sinnsykt mye, for ikke og snakke om at man skammet seg max over det... hadde hvertfall jeg gjort.. bare tull og vas det jeg har hørt da, at det er en max grense på 3 ganger!

Skrevet

Har du ikke hørt om prevensjonsmiddel?

Skrevet

Du slutter aldri å overraske...

Anonymous poster hash: dadce...b7d

Skrevet

Dere som slenger dritt:

Dere vet ikke hva som er historien bak. Dere hadde forhåpentligvis ikke oppført dere sånn i virkeligheten.

Anonymous poster hash: da2f4...0b4

Skrevet

Med en slik dømmekraft at man blir gravid og tar abort 6-8-10 ganger er det like greit at de ikke blir mødre.

Anonymous poster hash: 85061...2eb

Skrevet

Du slutter aldri å overraske...

Anonymous poster hash: dadce...b7d

Enig

Skrevet

Dere som slenger dritt:

Dere vet ikke hva som er historien bak. Dere hadde forhåpentligvis ikke oppført dere sånn i virkeligheten.

Anonymous poster hash: da2f4...0b4

Greit nok om det hadde vært et par ganger. Men når det er så mye som 18 aborter så er det nok dømmekraften det er noe galt med. Hadde syntes det var grusomt i virkeligheten også. 

Skrevet

Man får klippekort på abortklinikken. Hver fjerde gang er gratis. :)

Anonymous poster hash: c051c...30a
Skrevet

Med en slik dømmekraft at man blir gravid og tar abort 6-8-10 ganger er det like greit at de ikke blir mødre.

Anonymous poster hash: 85061...2eb

Slik tenker jeg også. En del av grunnen til at jeg er for fri abort.

Anonymous poster hash: e41be...2ea

Skrevet

Dere som slenger dritt:

Dere vet ikke hva som er historien bak. Dere hadde forhåpentligvis ikke oppført dere sånn i virkeligheten. Anonymous poster hash: da2f4...0b4

Vet du hva, med så mange aborter bak seg trenger jeg ikke vite historien bak. Finnes ingen god nok unnskyldning i verden! Jeg kan forstå at noen velger abort en gang i livet grunnet forskjellige tragiske historier og bakgrunner, men flere enn to? Da lurer jeg virkelig på hvordan de kan leve med seg selv.

Anonymous poster hash: 8089b...238

Skrevet

Hva når prevensjonen ikke virker? Jeg har blitt gravid på prevensjon 5 ganger, beholdt 2 av de gangene, etter 3 aborten søkte jeg om sterilisering, men siden jeg er under 25 år, ble det blankt avslag, med andre ord, vi risikerer at jeg må utføre flere aborter. Så de som sier det er så lett som å bruke prevensjon, de tenker ikke over at det er faktisk ikke slik at prevensjon fungerer for alle, og når man da heller ikke får lov til å utføre sterilisering.. Det er ikke bare bare..

Anonymous poster hash: af50d...b30

Skrevet

18 aborter? Det går kanskje veldig fint med deg, men det er jo uansett forferdelig.

Skrevet

Jeg har tatt 18, hvorav 12 i Norge. Har ikke blitt nektet.Anonymous poster hash: 6742b...0f4

Trist. :(Anonymous poster hash: 5296c...d00

Neida :) Det går veldig fint!Anonymous poster hash: 6742b...0f4

Har du ikke hørt om prevensjonsmiddel?Anonymous poster hash: e424c...6cb

Hva når prevensjonen ikke virker? Jeg har blitt gravid på prevensjon 5 ganger, beholdt 2 av de gangene, etter 3 aborten søkte jeg om sterilisering, men siden jeg er under 25 år, ble det blankt avslag, med andre ord, vi risikerer at jeg må utføre flere aborter. Så de som sier det er så lett som å bruke prevensjon, de tenker ikke over at det er faktisk ikke slik at prevensjon fungerer for alle, og når man da heller ikke får lov til å utføre sterilisering.. Det er ikke bare bare.. Anonymous poster hash: af50d...b30
Synd det som er ditt tilfelle, men ikke alle har den samme grunnen som deg. Er skammelig av di som bruker det som prevensjon.

Anonymous poster hash: 7811a...3c5

Skrevet

Hva når prevensjonen ikke virker? Jeg har blitt gravid på prevensjon 5 ganger, beholdt 2 av de gangene, etter 3 aborten søkte jeg om sterilisering, men siden jeg er under 25 år, ble det blankt avslag, med andre ord, vi risikerer at jeg må utføre flere aborter. Så de som sier det er så lett som å bruke prevensjon, de tenker ikke over at det er faktisk ikke slik at prevensjon fungerer for alle, og når man da heller ikke får lov til å utføre sterilisering.. Det er ikke bare bare..

Anonymous poster hash: af50d...b30

Det finnes så utrolig mange prevensjonsmidler. Bruker du p-piller, spøyte, stav, hormon eller kobberspiral osv. SAMTIDIG som mannen bruker kondom, så kan dere umulig bli gravide flere ganger.

Anonymous poster hash: e17bd...a5a

Skrevet

Jeg tåler ikke ingen form for prevensjon . Har blitt gravid både med P piller, kondom og angerpille. I tillegg er jeg ekstremt fruktbar og har vært gravid 12 ganger . Min kropp , mitt valg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...