Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hva mener dere? Baby 8 mnd som vil ligge mye i pulk og voksipose. Tenker at bobledress o.l. Kan bli veldig varmt og klamt. Men kanskje det blir for kaldt med ullfleece? Anonymous poster hash: 7fb88...d8e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 En baby på 8 mnd må jo få komme opp å se litt innimellom. Kan jo ikke bare sitte i pulken. Ville derfor gått for bobledress. En ullfleece vil det jo blåse rett igjennom, huttetu.... Kan jo heller ha voksiposen litt åpen. Du må følge nøye med på et så lite barn i en pulk. Det blir fort varmt for de (evt kaldt). Vi brukte mye pulk når barna var små, men aldri mer enn 20-30 min om gangen. Anonymous poster hash: b0944...7f8
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Jeg brukte ullklær i posen og tok på henne en vår/høst dress når jeg tok henne opp fra pulken. Det er så vanskelig å bevege seg i en bobledress når de er så små. Var bare ute med pulk når det var mildt så hun var alltid god og varm:) Anonymous poster hash: a7133...f21
snøsnø Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Det er ikke noe enten eller med mindre du ikke har råd til begge deler. En ulldress er fint å ha i vognpose osv, men for å kunne være i snøen, så må man jo ha et vanntett lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå