Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Jeg har blitt invitert til intervju i jobb A. Det skal foregå rett over helgen, og det var ti søkere på denne stillingen. Jobb A er relevant for utdannelsen min, men det er ikke drømmejobben. Hvis jeg ikke hadde fått noe annet hadde jeg vært fornøyd med jobb A. Samtidig har jeg søkt på jobb B, og fristen på den gikk ut i går. Denne jobben er også relevant for min utdannelse, men samtidig er det høyere stillingsprosent og dessuten innen et felt som virkelig interesserer meg. Jeg antar det er flere søkere her, har bedt om å få tilsendt søkerliste. Spørsmålet er; hvis jeg får tilbud om å tiltre i jobb A, kan jeg be om noen dagers betenkningstid? Og i tilfelle ringe jobb B og spørre hvordan jeg ligger an og hvor langt de har kommet i ansettelsesprosessen? Jeg vil så mye heller ha jobb B... Er jeg helt på jordet? Er relativt nyutdannet, så er litt usikker på hva som er normal fremgangsmåte. Anonymous poster hash: 8e949...b73
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Du kan be om noen dagers betenkningstid ja=) Anonymous poster hash: e8b54...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå