Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Hvordan få det rent ? vasker strømpebuskser og sokker, det blir da ikke rent eller? Anonymous poster hash: 2cd9c...7eb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 mulig jeg tar feil nå, og har ikke prøvd det selv, men mener jeg har hørt at man kan legge ullen i nærmest kokende vann, så lenge man ikke tromler den i vaskemaskin, altså, at den ikke slår mot veggene i vaskemaskinen under vask. Kan det stemme? Anonymous poster hash: c5344...731
Isola&Lille+julegave Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Legger det i bløt og vasker det for hånd før jeg tar det i maskinen. Også prøver jeg å ta flekker med en gang før de får "satt" seg.
☆☆☆ Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Tek flekkane før ullprogram i maskin. Synes kleda blir reine.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Tek flekkane før ullprogram i maskin. Synes kleda blir reine. med? milo ? Anonymous poster hash: 2cd9c...7eb
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Hva tar dere flekkene med? Samme problem her. Fettflekker på ulltrøyene til ungene forsvinner ikke Anonymous poster hash: cadec...d23
☆☆☆ Skrevet 29. november 2013 #7 Skrevet 29. november 2013 Tek flekkane før ullprogram i maskin. Synes kleda blir reine. med? milo ? Anonymous poster hash: 2cd9c...7eb Dei fleste flekkane går av med vatn når dei er ferske. Resten går av med gallesåpe/sitronsåpe. Vaskar så i maskin med milo.
Gjest Anybody Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 Stemmer det hun over her skriver. Bare å koke det i en kjele. Så løfte det ut med en sil eller noe å legge flatt på er håndkle. Da krysser det ikle. Det blir ødelagt av bevegelse. Så s lenge det ligger i ro etter kok blir det så bra så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå