Gå til innhold

trenger julegavetips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper jeg til farmor som har alt? Og farfar? Eller felles gave?

Pappa og kona, som jeg knapt kjenner? Og hva med mine søsken på 14 og 15, som jeg heller ikke kjenner...? Skal ikke koste allverden heller...

Anonymous poster hash: f9c47...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til besteforeldre og foreldre går det jo ann å kjøpe noe lys, vin eller spiselig. For da trenger du ikke tenke på om det passer inn hjemme hos dem, for det blir jo borte etter de har brukt/spis/drikki det. :) Jeg liker gaver som bare blir borte. :) Til dine søsken veit jeg ikke. :/ Gavekort på en klesbutikk kanskje? Så kan de heller kjøpe noe de selv vil. ;)

Skrevet

til besteforeldre kjøper vi alltid en værbok. De liker å dokumentere været hver dag. Ellers så kjøper vi en flaske vin, ett pledd eller noe slikt. 

Til søsken gavekort - sentrumsgavekort eller noe slikt

Pappa og kona: bilde av barnebarna hvis mulig, en kurv med litt forskjellig i..

Anonymous poster hash: 7a1dd...162
Skrevet

Til farmor og farfar kjøper jeg alltid noe spiselig:-) de setter veldig pris på det:-)

Anonymous poster hash: 53971...b33

Skrevet

Takk for tips! Vin utgår, da hadde hun kvelt meg! Bilder til pappa utgår og, da de ikke blir brukt til noe. Men de andre skal jeg se på :)

Anonymous poster hash: f9c47...0ba

Skrevet

Til min mormor kjøper vi som oftes klær. Hun bor på sykehjem så hun har ikke plass til dilldall. Såper og slike ting får hun av andre barnebarn, så meg og min søster kjøper klær. Hun aner ikke det er jul eller hvem hun selv er, så blir mest for vår del egentlig.

Min manns besteforeldre hsr fått ett fotoalbum for noen år siden, og hvert år lager msnge sv barnebarns nye sider som de får til jul. Siden det er så mange barnebarn og oldebarn, kan vi ikke gi bilde av ungene hver jul, det har de ikke veggplass til. Kun spesielle bilder eller anledninger. Men de syns det er kjempe gøy md bilder, tekster osv. Så vi fyller noen sider med hvs som har skjedd i vår familie det siste året. Bilder, vi skriver litt, ungene tegner, ting ungene har skrevet på skolen de er stolte av og fått bra karakterer har vi med. Vi var usikkre på om dette falt i smak første gangen vi gjorde det, men det var midt i blinken. Nå er det mange som gjør dette hvert år, så vi er ikke alene om dette. Familien er spredt over hele landet så vi ser hverandre sjeldent.

Anonymous poster hash: 85cd5...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...