Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #1 Skrevet 29. november 2013 Er nå nesten ferdig med alle julepresangene, og alle er kjøpt på nett det var en glimrende ide, så deilig å slippe å traske rundt i butikkene. Anbefales God Jul Anonymous poster hash: 6d9ab...495
Mamalarma Skrevet 29. november 2013 #2 Skrevet 29. november 2013 Jeg synes nå noe av sjarmen med å handle julegaver faktisk er å gå i butikker å handle dem. Koser meg med det. Men heldigvis - hver sin lyst.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #3 Skrevet 29. november 2013 Mye av kosen for meg er å nettopp gå i butikkene for å kjøpe julegaver, så jeg kjøper lite på nett. Men straks ferdig med julegavene likevel Anonymous poster hash: 4e1d1...4e9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #4 Skrevet 29. november 2013 Er nå nesten ferdig med alle julepresangene, og alle er kjøpt på nett det var en glimrende ide, så deilig å slippe å traske rundt i butikkene. Anbefales God Jul Anonymous poster hash: 6d9ab...495 God jul kan du selv ha :-) Hvilke nettbutikker kan du anbefale? Anonymous poster hash: 669eb...d06
Frokens Skrevet 29. november 2013 #5 Skrevet 29. november 2013 Jeg har kjøpt noe på nett og noe i butikk. Ikke ferdig ennå men er ikke mye igjen og ser fram til en rooolig desember Har handlet på Flust.no Guttelus.no Nostebarn.no Coolstuff.com Matshop.no
Mars17 Skrevet 29. november 2013 #6 Skrevet 29. november 2013 Jeg også har handlet nesten alt på nett, kjenner jeg er litt for gravid for kjøpesentre..! Her vi bor er det nesten umulig å finne parkering klokka 12 på en onsdag til og med.. Satser hardt på god julestemning når gavene skal pakkes inn jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå